Lambada Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja låta er jo unektelig dårlig, så jeg foretrekker også en diskusjon om innpakninga til Skavlan smile.gif Then it settled! Det er tross alt helg og tid for å tenke på jenter Lurer på hva Skavlan sin innpakning inneholder... Virker ut som hun har fått seg hemmelig nr allerede. Ikke at jeg skulle sende hun melding da :p Men On-Topic Er som det blir sagt over her, du finner ett program for å hente ut sangen og deretter finner ett annet program til å konvertere sangen til Mp3. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Greit leken påkledning på Jenny Skavlan i "Lær Full Pakke-dansen"-videoen på Grandiosa.no. Endret 2. mars 2007 av Loeve Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den "låta" er et tegn fra oven om at jeg ikke skal feste på minst seks måneder. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vurderer å kutte ut Grandiosaen... Hele opplegget slår kun feil... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er så jævlig feil kalle Grandiosa for pizza....Det er jo kun en deigklump med noe oppå som man aldri vet hva kan inneholde.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er så jævlig feil kalle Grandiosa for pizza....Det er jo kun en deigklump med noe oppå som man aldri vet hva kan inneholde.... 8082000[/snapback] Musehaler og annet snack Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gleder meg til denne kommer på finsk Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Å sitte her å diskutere hvilke sjanser dere har på Jenny Skavlan kommer dere ingen vei med. Oppsøk ho, eller bare spis pizzaen. Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg dør litt inni meg hver gang jeg ser & hører Grandiosareklamen, og det er ikke fordi jeg ikke har stekeovn. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det hun som var med i jakten på nyresteinen?? jeg tror det Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det hun som var med i jakten på nyresteinen?? jeg tror det 8091950[/snapback] Jepp. Sexy.. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg hater denne sangen mer an jeg hater den forige. Og jeg HATER den forige Grandiosa sangen. Jeg har bestemt meg for og ikke spise mer grandiosa i protest mot de jævlige sangene og lange reklamene de kommer med fortia. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ofrer du god pizza mot dårlig reklame? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Liker ikkje sangen i det heile tatt. Og dersom dansen skulle bli ein festdans blir eg seriøst skuffa. Helde meg til gode gamle Grandiosa med paprika. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hun har selvtillit opp i skyene nå og du er nærmest nødt å hete Brad Pitt eller Tom Cruise for at hun skal gi deg en vurdering. 8060486[/snapback] Ehm, jeg holder på og skifte navn nå. ^^ Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Grandiosa Full Pakke reklamen må være det patetiske reklameforsøket jeg har sett. Prøver å ri på de rosa skyene som den allerede forfederlige Lørdagspizza reklamen la etter seg. Men det selger jo, så er jo forsåelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg hater sangene og reklamene, men grandis med kjøttdeig og løk er jo så god at jeg gjør i boksern! Noen som skrev tidligere at sangen ikke er på grandis.no? Den er jo det! Skammer meg litt som skrev det, men så ble det on topic after all Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Har Jenny Skavlan også stått modell for russedress.no ? Ta en god titt! Endret 7. mars 2007 av saivert Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror det også er hun ja. Desutten, sangen er like lett å få på hjernen som lørdagspizza reklamen :s Er det Lars Kilevold som lagde begge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå