jojo123 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Når jeg trykker neste-knappen på tastaturet mitt. Den som man skifter sang med, så skifter MediaMonkey sang, men Opera scroller nedover samtidig, og hvis den er nederst på siden så går den fremover. Noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? Det er ikke sånn når jeg bruker WinAmp. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe. Prøvde dette nå nettopp selv for å se om dette var tilfelle... Og ja... Opera scrolla. Aldri hatt noe problem med dette før, men etter at jeg la inn programmet for tastaturet og musa så ble alt som normalt. Dette er med Logitech tastatur. -B- Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er samme her også. Begynte etter at jeg reinsallerte windows for et par uker siden. Har aldri vært sånn i opera før dette, og jeg hadde heller ikke installert drivere til tastaturet (som er Logitech) i forrige windows installasjon heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå