Gå til innhold

Hjelp med xbox live overføring.(lang tekst)

KimGamer

Anbefalte innlegg

Nylig kjøpte jeg en xbox 360 :!: og da jeg prøvde å migrere min orginale live konto med 360 så viste jeg ikke hvordan å gjøre det så jeg så på hjemmesiden (xbox.com), og det var ikke så hjelpsomt men det jeg tror var greia var at jeg trengte et spillerkort(gamercard).Så jeg fant informasjonen min på den orginale xbox'en og begynte å lage. etter jeg var ferdig med "xbox live membership" og trykket på next så gikk hele greia til skogs og siden kunne ikke vises og det skjer hver gang jeg putter inn windows-ID (e-post og passord). etter det så prøvde jeg å migrere uten spillerkort og da kom det opp at konsollen kunne ikke koble opp og at jeg skulle prøve senere og det har jeg gjort flere ganger, samme utfall :( .

prøvde å lage et nytt spillkort, men siden gjenkjenner gamertagen min.

Så fant jeg ut at kredittkortet som jeg bruker (som er min brors) har gått ut så kansje det har noe med det å gjøre så jeg prøvde å bytte det men når jeg går inn på account managment på orginale xbox'en og prøver å gå inn på credit card så kommer det opp at det er tekniske problemer og at jeg skal prøve senere.Jeg sendte en e-post til microsoft men svaret jeg fikk var ikke hjelpsomt :hrm: .

Hva er det som skjer,hvis det er noen som har gjort dette eller opplevd det og vet hva jeg kan gjøre kan du hjelpe meg,må jeg få meg en ny live konto bare for 360 eller er det noe jeg kan gjøre,er det kredittkortet som er problemet.HJELP :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...