Indianern Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Jeg har fått et problem. Jeg lastet ned en fil fra Kazaa men fant ut at jeg ikke ville ha den så prøvde jeg å slette den og da får jeg denne beskjeden: Kan ikke slette fil Brudd på delingstillatelse Kilde- eller målfil kan være i bruk. Men nå er det sånn at jeg vet at den fila ikke er i bruk. Jeg får denne meldingen være gang jeg prøver å slette den. Jeg har prøvd veldig mye for å fjerne den men finner det ikke ut. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få slettet den? På forhånd takk Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du bruker Windows XP, ikke sant? http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841 /me er lei av å copy&paste den url-en... Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Nei jeg har win2k og det var ikke noe avi fil. Men på men merkelig måte så kunne jeg slette fila når jeg hadde reboota ca 3 ganger. Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Det er fordi noen laster ned fra deg. På grunn av at noen laster ned fra deg så er filen i bruk, og det er ikke mulig å slette den.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Prøv å gjøre det i NERO.. Merkelig nok, men det funka med ei fil jeg hadde problemer med å slette (det var en halv film). Her står det Søkefunksjonen er en grei ting! EDIT: og jeg regner med det ikke er fordi noen laster den ned fra deg! _________________ Eye of The Tiger! [ Denne Melding var redigert av: Tigeren på 2002-12-06 21:52 ] Lenke til kommentar
Indianern Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Takk fint å vite til neste gang jeg får det problemet. Det var ingen som lasta den ned fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå