Bytex Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Bøh! Har installert WinXP pånytt idag, og greier ikke å komme på hvor jeg slår av de pokkers prateboble-tipsene som spretter opp i tray (helt nede til høyre). Som f.eks. "You are now connected to internet". Eller "New programs installed". Må klikke dem vekk hver gang de kommer. Vet det kan slås av..men hvor? Har leita overalt..hvertfall nesten :razz: Lenke til kommentar
zup Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 høres ut som du trenger de tipsene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Fy deg, sånn skal man ikke snakke til de som er eldre enn deg (for jeg har dobbelt så mange meldinger her, så da er jeg dobbelt så gammel). Vi snakker om ressssspekt ass. :razz: Noen andre? Seriøst plz. Lenke til kommentar
zup Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Tips - Add Your Own Start/Run/Regedit HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerTips. Data Type: REG_SZ (String Value), Value Data: Tip Text. Create a new string valued named by incrementing the existing value names and set it to the required tip text. Toolbar Repair This corrects missing Address Bar, Toolbars and/or Menu bars in Windows Explorer and Internet Explorer. Download my Toolbar Repair Utility here. Tool Tips - Disable Disable Tool Tips - Start/Run/Regedit HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerAdvanced. Modify or create, "ShowInfoTip" and set the Value to 0. To restore set the Value to 1. This edit excludes the Start Button. Disable Balloon Tips - Start/Run/Regedit HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerAdvanced. Modify or create, "EnableBalloonTips" and set the Value to 0. To restore set the Value to 1. How To: Turn off the Balloon Tooltips and Pop-ups Windows Explorer/Tools/Folder Options/View/Advanced/Uncheck Popup Descriptions for Folder and Desktop Items. Related Registry entry: HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerAdvanced "FolderContentsInfoTip"=dword:00000000 To turn off Windows Explorer Pop-Ups: HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorertips "Show"=dword:00000001 HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerAdvanced "ShowInfoTip"=dword:00000001 How To: Turn off Tooltips HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionExplorerAdvanced StartButtonBalloonTip - values are from "2" to "1" or "0". For Pro: Start/Run/gpedit.msc. Local Computer/User Configuration/Administrative Templates/Start Menu and Taskbar/Remove Balloon Tips on Start Menu Items/Right Click Properties... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Man takker. Begynner å bli senil med årene vettu. Lenke til kommentar
zup Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 mitt i eksamens tiden og mest lyst å la kjerringa sitte her alene og lese, mens jeg tar noen fornuftige pils.... Er vel ikke akkurat noen fjortiss lenger jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå