koronag Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Like før jeg begynner å grine her. Fikk et ABIT 9 Pro, E6600 og 2GB ram i posten i dag, men når jeg legger inn chipset-driveren (både den som fulgte med, og den nyeste fra ABITs sider) slår lyset i musen seg av etter omstart, og ingen andre USB-ting funker heller. Jeg har riktig driver, det er jeg sikker på, så er det noen genier som vet hva dette skyldes? PS: Mus, ekstern hd, usb-penn, ratt, osv funker før chipset-driveren legges inn. Jeg søkte litt på forumet, men fant ingen tråder som denne, men jeg så noe om å sjekke om USB er disablet i bios. Jeg kan ikke finne dette i bios? Hjelp, please! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 det hørres kanskje ut som en windows feil...hvis du har uorginal lisens så kan det kanskje bety noe.....oppdateringer? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Fikset det nå, tror jeg. Satte USB-greia til bios-styrt, og ikke OS-styrt, blant annet. Men mye annet gikk rett vest også, blant annet frøys maskinen flere ganger. Til slutt fjernet jeg Audigy-lydkortet og installerte realtek. Nå er alt helt fint. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå