Gå til innhold

To-tre forslag til stereo til rundt 20 000 kr

Anbefalte innlegg

Da begynner det å nærme seg til den dagen jeg skal gjøre ny investering i nytt anlegg og da trenger jeg nemlig hjelp fra dere til å avgjøre hva som skal bli det endelige resultat. Da har jeg sett på disse to forslagene:

Forslag 1:

Forsterker m/ tilhørende CD-spiller: Harman/Kardon HD970 - 7995,-

Høyttaler: System Audio SA1750 - 11995,-

eller Jbl Studio L880 - 9995,-

Totalt m/ kabler - 21855,- eller 19855,-

Forslag 2:

Forsterker m/ tilhørende CD-spiller: Denon PMA-1500AE - 12996,-

Høyttaler: DALI IKON 6 - 8996,-

Totalt u/ kabler - 21996,-

Antakeligvis må jeg overstige budsjettet littegranne på forslag 2 for å ordne kabler og etc. Har så smått hørt disse anleggene i praksis, men vet ikke helt hva jeg skal si. Hva med dere?

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da begynner det å nærme seg til den dagen jeg skal gjøre ny investering i nytt anlegg og da trenger jeg nemlig hjelp fra dere til å avgjøre hva som skal bli det endelige resultat. Da har jeg sett på disse to forslagene:

Forslag 1:

Forsterker m/ tilhørende CD-spiller: Harman/Kardon HD970 -  7995,-

Høyttaler: System Audio SA1750 - 11995,-

eller Jbl Studio L880              -  9995,-

Totalt m/ kabler - 21855,- eller 19855,-

Forslag 2:

Forsterker m/ tilhørende CD-spiller: Denon PMA-1500AE -    12996,-

Høyttaler: DALI IKON 6 - 8996,-

Totalt u/ kabler - 21996,-

Antakeligvis må jeg overstige budsjettet littegranne på forslag 2 for å ordne kabler og etc. Har så smått hørt disse anleggene i praksis, men vet ikke helt hva jeg skal si. Hva med dere?

8003404[/snapback]

Synes begge forslagene ser greie ut jeg, har kanskje mest sansen for forslag 1 men jeg ville helt klart tatt en titt på Rotel RA 03 forsterker, Rotel RCD 03 cd-spiller og f.eks. Audio Pro Black Diamond eller eventuellt Patos høyttalere før jeg bestemte meg. :-)

Rotel spiller veldig musikalsk og med bra trykk men det låter litt annerledes på en måte, det virker som den plasserer musikken nærmere lytteren.

Lenke til kommentar

Da var det avgjort. Var litt rundt og hørte på diverse forslagene og noen til, men må si meg mest fornøyd med forslag nr. 1. Begge to forslagene var i grunn greie nok, men jeg savnet en del dybde hos System Audio-høyttalerne, men skal innrømme det var veldig fin lyd innen mid-frekvensene, eller hva jeg skal kalle det (frekvensgangen som er imellom bass og diskant).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...