Override Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har modda xboxen min og lurer på følgende: Er det mulig å få Ntsc spill til å virke på en tv som ikke støtter det, ved hjelp av noen kabler eller lignende?? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 du har videoselector, tror det skulle virke... har aldri prøvd det men. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-06 19:25, skrev Override:Jeg har modda xboxen min og lurer på følgende:Er det mulig å få Ntsc spill til å virke på en tv som ikke støtter det, ved hjelp av noen kabler eller lignende?? Jeg har akkurat flasha en ny box selv, med X-ecuter2 bios samt evox 2.6 software, samt en 80gb hdd - og ntsc/pal spill fungerer fint på tv'en her, med standard video/audio-out kabelen på en TV som IKKE støtter NTSC - den støtter kun PAL - og alt fungerer.. av og til kan det dog være litt "jaggies" i noen cutscenes.. men dette er så lite at det har ingenting og si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå