torslo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) da har eg altså startet på mitt lille prosjekt. blir ikkje update så ofte da eg har lite med ideer og i grunn abre prøver de få eg har ut på dette kabinettet, da eg skal gå over til big tower av samme kabinett seinere... bilder av hvordan maskinen ser ut i skrivende stund: planer: [ ]plexi i toppen [x]grønne front "filter" [ ]rydde kabinettet [ ]kjøpe mist psu blir x`et ut etter som det blir gjort.... da ber eg dere casemodere om tips/råd/enda bedre tips... Kommentarer skal hit -torslo Endret 23. februar 2007 av torslo Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) UPDATE da har eg fått lakkert front dingsene.. lakken eg brukte oversikts bilde enda et nær bilde blei ikkje så veldig fint...noen små steder eg må pusse nedigjen... men men,,, noen som har tips til noe meir? -torslo Endret 23. februar 2007 av torslo Lenke til kommentar
torslo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Kommentarer er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå