fabio Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har to PC'er i ett nettverk. Skal formatere den ene og vil da hive over en del filer jeg vil ta vare på, men jeg vet ikke hvordan jeg setter opp en ftp-server. Noen som kan hjelpe ? Jeg kjører flashfxp på begge pc'ene Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hvorfor ikke bare bruke utforsker i windows da...?? Ingen grunn til å bruke ftp, når du enkelt og greit bare kan dra filene fra en mappe på den ene maskinen over i en mappe på den andre. Begge PC'ene må være i samme arb.gruppe og ha forskjellige navn, men de innstillingene har jeg ikke så peil på, men bare les beskrivelsen i windows... Hvis det er det du bruker da, hvilket OS har du ? i XP er det veldig enkelt iaffall :smile: Ha en fantastisk kveld! Lenke til kommentar
fabio Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for svaret ! Det er 80 GB som skal sendes over nettverket så jeg ønsker å la det stå på en natt eller noe. Jeg vil kunne resume, itilfelle noe går gale. Itillegg så har jeg tidligere erfart at ved å bruke FTP programmer oppnår jeg høyere og jevnere hastighet på overføringene. Og så er det jo selvfølgelig kjekkt å kunne det :smile: Lenke til kommentar
fabio Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 begge pc'ene kjører XP Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 du kan prøveBulletProof Lenke til kommentar
fabio Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Takk Prøver det nu Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Du kan jo bare flytte hd'en over i den andre makinen og kopiere filene. Går sikkert like fort som å sette opp en ftp server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå