CCola Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, Noen ganger nAr jeg skal skifte filnavn/flytte en fil, kommer det opp at filen er i bruk uten at den ikke er det allikevell. Har spurt om dette foer, men fant ikke posten min paa forumet. Noen som vet? Lenke til kommentar
baldrick-the-man Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, Noen ganger nAr jeg skal skifte filnavn/flytte en fil, kommer det opp at filen er i bruk uten at den ikke er det allikevell. Har spurt om dette foer, men fant ikke posten min paa forumet. Noen som vet? 8003290[/snapback] Ja - det er mest sannsynlig en bug i Windows eller et annet program du har installert på maskinen din. Jeg var også plaget med dette over lengre tid, fryktelig frustrerende for å si det mildt. Fant et program som heter Unlocker, og det fungerer utrolig bra!! Gakk til http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - programmet er freeware, ligger i bakgrunnen og forstyrrer ingenting - når en fil du prøver å endre på er "låst" - så popper saken opp og med et museklikk kan du "unlocke" fila, etter at du har gjort det - så minimerer programmet seg igjen og du ser ikke noe mer til det før neste gang behovet oppstår. Hendige greier Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Takker Fant forresten tråden min her. Der står det en annen måte å gjøre det på. I regedit osv. Det funker også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå