advanced_killer Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ingenting skjer når jeg trykker ctrl+alt+delete eller når jeg trykker på startlinjen+oppgavebehandlig, veldigt irriterende!! Noen som vet hva som kan gøjres? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ctrl+Shift+Esc funker vanligvis. Ellers, Start -> Kjør -> taskmgr. Hvis dét ikke virker bør du i hvertfall få en feilmelding. Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Ctrl+Shift+Esc funker vanligvis.Ellers, Start -> Kjør -> taskmgr. Hvis dét ikke virker bør du i hvertfall få en feilmelding. 8003206[/snapback] Ctrl+Shift+Esc virker ikke... men hvordan kan jeg få stoppet dem vist jeg ikke får opp oppgavebehandligen?! Endret 22. februar 2007 av advanced_killer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis ikke en restart løser problemet høres det ut som om du har fått noe snusk på pcen din - kanskje det til og med kan sette din karriere og ekteskap på spill... Ellers kan du jo starte i sikkermodus. Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) har prøvd restart flere ganger, virker ikke skal prøve sikertmodus nå! btw ka skal jeg gjøre i sikeretsmodus? bare skjekker om det vrker der? Endret 22. februar 2007 av advanced_killer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Last ned NOD32 på trial, så oppdaterer du det og scanner... Ellers så har du jo mange andre flotte programmer til å fjærne "dritt" fra pc'en... Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 har scannet med NOD32... JAA!! oppgavebehandlingen virker igjen! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå