Gå til innhold

Ericsson T68 eller T68i??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte den versjonen fra Best Buy i sommer.

Overhodet ingen ting å klage på når det gjelder hverken telefon og service.

Telefonen er glimrende og jeg tror faktisk at når den er oppgradert til "i" så er den funksjonsmessig identisk med de nye SonyEricsson T68i.

Jeg er i hvertfall godt fornøyd med BetBuy og telefonen. En feilfri telefon med standby på 7 dager.

Glad jeg er ferdig med nokiakjøret (Hadde 8210 og de feil den hadde med seg)

Lenke til kommentar

T68 og T68i er helt nøyaktig hardware-messig. Det er kun dekselet og programvaren som er forskjellig. Når man da oppgraderer T68-programvaren til T68i så er det kun dekselet som skiller de.

Godt valg forresten. Har hørt mye skryt av de, og har hatt lyst på en siden i oktober 2001 (da den ble lansert på nettsidene til Ericsson) Nå dukker det jo opp mye fargetelefoner for tiden så jeg får håpe det presser prisen ned vesentlig, eller at det kommer et annet merke med like godt utstyrte telefoner med ok kvalitet til en billig penge.

Lenke til kommentar

Jeg får bare si det samme som alle andre her.. T68 med i-software er tingen. Bedre utseende - ikke sånn billig plastikk, pluss samme software..

Det eneste negative jeg kan komme på med den er at den blir så sabla treg hvis du har for mange meldinger på den, og den begynner å lagre dem på sim-kortet.. Men det kan jeg nå tenke meg er det samme med t68i.

Jeg liker iallfall min veldig godt, men får kvitte meg med den snart, da jeg snart (litt snart forhåpentligvis) får nokia 3650'en min i postkassa.. :]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"T68 og T68i er helt nøyaktig hardware-messig. Det er kun dekselet og programvaren som er forskjellig. Når man da oppgraderer T68-programvaren til T68i så er det kun dekselet som skiller de."

------------------

Vil bare si at det er ikke kun dekselet som skiller de to telefonene. På t68i er det montert sterkere blå tastebelysning, helt nydelig! i motsetning til den svake oransje på t68m..

Mvh,

Audun Bøhn Kristiansen

Halden, Norway

[email protected]

Lenke til kommentar

Takkfor alle svar!

Jeg har vært eier av Ericsson T68 oppgradert til I i 5 dager. Så langt er jeg MEGET fornøyd. Kan ikke si at jeg har vært så fornøyd med noen av Nokia telefonene jeg har hatt. Kunne tenkt meg litt bedre oppløsning på displayet slik at jeg hadde fått litt finere bilder. Ellers er dette en suveren telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...