Jolo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg har nå fått et problem med WinLAMP. Når den skal sette opp mysql så får jeg er error når jeg trykker på execute. I erroren står det "The service could not be started. Error: 0" Noen som vet hva som er galt? Edit: Er ikke helt sikker på om dette er rett forum. Endret 22. februar 2007 av Smalltimer Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Er det noen spesiell grunn til at du bruker WinLAMP? Perl? Den så ellers litt utdatert ut. Selv bruker jeg wampserver (oppdatert med nyeste PHP 5.2.1&4.4.5 @ 15. feb & Apache 2.2 mot 5.1.4 og 2.0), men kvar sin smak. Tilbake til ditt problem. Det kan hende tjenesten allerede kjører. Du nevner lite utover det at du har et problem, så det er vanskelig å stille en diagnose. Har ikke WinLAMP noen oversikt over errorkoder? Endret 22. februar 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 selve erroren kommer når jeg skal knofigruere mysql Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå