sonne Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 hallo noen ganger når jeg laster ned fra internett explorer kommer det opp en meny hvor jeg skal lagre fila. men dette skjer ikke alltid. noen ganger når jeg laster ned zip filer må jeg pakke de ut etter at de er ferdig nedlasta. jeg liker best den første måten (få en meny opp hvor du skal lagre fila) er det noe med innstillingene i ie som gjør dette? håper noen skjønner hva jeg mener. sonne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 For å få opp den menyen så høyreklikk på linken du har problemer med og trykk "save as" eller "Lagre som". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har samme "problemet" innimellom. Ser ut som det er med mindre enn 100k-zip filer. Spurte om det engang før her, fikk ingen svar. Sikkert fordi ingen liker meg men det får nå være. Lenke til kommentar
sonne Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 lagre mål som funker noen ganger, men ikke alltid:( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Prøv heller http://www.opera.com så slipper du det derre og får en mye raskere brownser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå