Beyeren Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 hei jeg har et lite øye med i dette men jeg vet ikke hvorfår d ikke gikk: jeg klippet av den ledningen som går fra 4 pins kontakten til dual inverter boksen og koblet dn til i viftestyringen rød til red å svart til black. skal jeg bruke 4 pins kontakten heller? hvordan? Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 her er noen bilder till: Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) hei jeg har et lite øye med i dette men jeg vet ikke hvorfår d ikke gikk:jeg klippet av den ledningen som går fra 4 pins kontakten til dual inverter boksen og koblet dn til i viftestyringen rød til red å svart til black. skal jeg bruke 4 pins kontakten heller? hvordan? 8002822[/snapback] hadde samme type viftestyring før, trenger ikke koble til mer enn rød og svart. Edit: hadde invertern kobla på samme måte. og du må ha brytern på 12v for at hele røret skal lyse. Endret 25. februar 2007 av Chieftec_Matrix Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det der er jo ikke noen, det er jo CCFL^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå