Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Slutt med denne megaquotinga, er heilt unødvendig! Lite lufttrykk slit på kantane, men skulle det ikkje då slitt på begge kantane? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lite luft og feil hjulstilling, så er du i mål. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Om man tar 4hjulskontroll så slitasjen senere blir lik over hele dekket, kan man da fortsatt kjøre med dekk som er slitt slik? Eller gjelder 1,5mm regelen der dekket er mest slitt, altså må disse dekkene kastes? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Regelen gjeld over heile dekket, om du har ein kontroll no vil forhåpentlegvis dekkene bli slitt likt på heile flaten og då vil kanten der det allerede er slitt bli farleg, i værste fall kan det kome så langt inn at dekket punkterer. I ein kontroll trur eg ikkje dei vil akseptere dekkene dine. Dekket er ikkje sterkare enn det svakaste punktet. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå kjenner jeg ikke -94 mod Passat, men sitter justeringa for spissing sammen med demper her? Dvs at hvis man bytter dempere foran, så må man foreta en forstillingskontroll? På Sebring'en min er det nemlig slik.. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Regelen gjeld over heile dekket 8028801[/snapback] Nei. Regelen gjelder over 3/4 av dekket. 1/4 kan være blankslitt, det er lovlig. Men neppe særlig trygt ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ok, my bad, men det er som du skriv ikkje spesielt trygt, ei heller anbefalt. Punkterin i 80 km/t kan gå galt. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Regelen gjeld over heile dekket 8028801[/snapback] Nei. Regelen gjelder over 3/4 av dekket. 1/4 kan være blankslitt, det er lovlig. Men neppe særlig trygt ... 8045324[/snapback] Jeg kommer nok til å ta en sjekk på bilen da sommerdekkene skal på. Kjøper iallefall 2 nye like sommerdekk, eller kanskje nytt sett rundt hele. Får se. Iallefall så skal jeg ta en sjekk. Få det i orden til sommeren Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Feil camber eller spissing. eller så kommer det av kjørestilen din. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Skal bestille meg 4 nye sommerdekk nå. Bytte rundt hele bilen igjen. Også sjekke spissing og sånne slitedeler som sitter der. Se om det hjelper noe. 4 "nye" nankang ns-1 dekk til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå