Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Koble fra alarmen

SompOter

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt meg en audi a3 nå.. og på den er det ettermontert alarm.. men det som er dumt med den alarmen er at den blir aktivert bare man stopper bilen.. så jeg er lei av at alarmen går hele tiden, bare jeg stopper den og åpner døra.. så jeg lurer på om det er vanskelig å demontere den alarmen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Gi oss LITT mer å gå på da. Type og modell av alarm, om den har fjernkontroll som fungerer eller går på bilens fjernkontroll etc.

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt meg en audi a3 nå.. og på den er det ettermontert alarm.. men det som er dumt med den alarmen er at den blir aktivert bare man stopper bilen..  så jeg er lei av at alarmen går hele tiden, bare jeg stopper den og åpner døra.. så jeg lurer på om det er vanskelig å demontere den alarmen?

8002601[/snapback]

er det defa alarm så er det ganske simpelt å få koblet den i fra. du tar ut sikringen som er til alarmen. boksen ligger som regel under dasjbordet på sjåførsiden. klipp ledningen som er rød m/svart stripe lr omvendt og den hvit

m/grønn stripe lr omvendt.Dette er de ledningene som er tykkst på den boksen. koble så sammen de ledningene som du har klipt. de må kobles sammen på den siden som kablene som er på boksen.. håper dette er til hjelp. vist ikke så bare send en mail på [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...