wondering_man Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 16 år. Jeg fyller 17 nå førstkommende juli. Men jeg driver og lurer på om jeg skal ha moped, jeg bor ikke veldig sentralt. Men går helt greit å sykle rundt. Selvom jeg noen dager sykler så langt som 1 mil til sammen.. Det jeg lurer på om det er verdt det å betale 3000 for mopedlappen (jeg har fått traf. grunnkurs) pluss det en scooter/moped vil koste. Det blir på en måte bare et halvt år med kjøring, eller. Jeg kommer trolig nok til å kjøre det året jeg blir 18 også men da får jeg trolig nok også bil lappen.. Så er et lite dilemma det der. Noen tips der ute? Er det verdt det? Endret 25. februar 2007 av wondering_man Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Spørs om du bare skal bruke det som fremkomstmiddel, eller om du faktisk vil synes det er morsomt å kjøre. Du kommer deg nok alltid rundt, om du må sykle eller bli kjørt. Jeg synes virkelig det er verdt det, men jeg syntes det var morsomt å kjøre moped også jeg da. kan fint kjøre moped i 20 minus og på glatta også ^^ Det gjorde jeg, men ga opp tilslutt når det ble så glatt at jeg ikke kom meg fremover ... xD Lenke til kommentar
wondering_man Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, jeg har jo prøvd scooter veeeeeldig mange ganger og syns det er veldig artig. Kommer til å kjøre myee liksom! Hva tror du? Mormi er litt skeptisk også så må overtale huu : Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, synes du det er morsomt er det helt klart verdt det. Dessuten er moped\ scooter en veldig fin måte å komme seg ut i trafikken på. Når du begynner å kjøre bil så vil du være glad for at du har kjørt alene i trafikken før, og kan trafikkreglene såpass. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hadde satsa på moped/scooter jeg.. har lett-MC selv, og ikke bare er det ett bra fremkomstmiddel men også veldi gøy å kjøre. kjører ofte tur bare får å kjøre liksom:) og som sagt "Go for it" Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ville absolutt gått for det. Jeg blir 17 i år og, og jeg har moped, som jeg skal kjøre fram til jeg får billappen. Nå syns jeg det er fryktelig gøy å kjøre også da Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er absolutt verdt det, kjør i vei . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, det er vært pengene. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kjekt å Kjøra;D, å det e jo grett å kjøre moped noen år etter du er 18 å heller spare til ein bil som veker opsikt;D.. Lenke til kommentar
EmilO Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ta lappen du Trokke du kommer til å angre. Er DEILIG å bare sette seg oppå Slipper å holde på å slite deg ut (JA, jeg er LAT!) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kan absolutt anbefales å kjøre moped, får mer kontakt med veien enn med bil liksom. Også er det gøy å vase rundt i grustakene da. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Småripsa sikler etter deg, mens de over 18 peker og ler. Ditt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå