Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er alenehjemme og vil lage meg en tallerken nachos, siden jege r en person og alene hjemme, gidder jeg ikke dra frem ildfast form osv. har sett at foreldrene mine har lagd nachosen på en tallerken, hvordan gjør jeg det? Jeg er veldig sulten, og har lyst på texmex Takk Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 nachos på bunnen av tallerkenen, stekt kjøttdeig over, ost, sett inn i micro, ha på rømme, salsa og grønnsaker.... Høres dette greit ut? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ta fram et stort fat, strø ut chipsene, riv ost over, sleng over litt krydder av det du har og legg det i ovnen til osten er smeltet. Enjoy! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ta fram et stort fat, strø ut chipsene, riv ost over, sleng over litt krydder av det du har og legg det i ovnen til osten er smeltet. Enjoy! 8002282[/snapback] Poenget var at jeg ikke ville bruke noet fat ... Blir mer å vaske opp Kanskje jeg bare kan bruke en porselens tallerken i stekovnen? Eller vil den sprekke? Blir det mye bedre om jeg steker det i ovnen enn i microen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har bare erfart at mat i microen blir bløt :| Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kjøttdeig i micro'n høres ikke særlig bra ut. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Da er jeg ferdig med å lage det... jeg gjorde det sånn som jeg skrev i 2. post. Hvorfor er ikke kjøttdeig i microen bra? :O uansett, det smakte godt, Osten jeg brukte var litt for moden. skjellene ble fine og harde de, litt myke under kjøttdeigen, noen steder, hvor jeg hadde litt vel mye ost på, ble skjellene helt slappe. Uansett smakte det godt, og jeg er god og mett nå <3 takk for svarene Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis det skal være helt plain er Micro veldig bra. Er ikke alltid nødvendig med kjøttdeig og alt det der. Bare husk masse salsa! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Bare husk masse salsa! 8002833[/snapback] Ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Neste gang hiver du det i stekovnen, blir betydelig mye bedre da. Og gidder ikke vaske opp et fat?? er det mulig og være udugelig lat.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvorfor er ikke kjøttdeig i microen bra? 8002824[/snapback] Har aldri prøvd selv men lever i den oppfatning at kjøttdeig bør stekes for best smak, ikke kokes i micro. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Neste gang hiver du det i stekovnen, blir betydelig mye bedre da. Og gidder ikke vaske opp et fat?? er det mulig og være udugelig lat.. 8002850[/snapback] jeg r 2 lat Hvorfor er ikke kjøttdeig i microen bra? 8002824[/snapback] Har aldri prøvd selv men lever i den oppfatning at kjøttdeig bør stekes for best smak, ikke kokes i micro. 8002949[/snapback] Jeg stekte jo kjøttdeigen først, og kokte inn krydderet og sånt. Neste gang skal jeg ta bryet, og steke det i ovnen Endret 22. februar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå