Arne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Eg berre lurte, korleis kan eg finne ut kor høg temperatur det er i datamaskinen min? Finst det program som kan måle det og gi meg anna info om hardware? Lenke til kommentar
black_ni Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei!Eg berre lurte, korleis kan eg finne ut kor høg temperatur det er i datamaskinen min? Finst det program som kan måle det og gi meg anna info om hardware? 8002190[/snapback] Sjekk ut everest på http://www.download.com/Everest-Ultimate-E...tml?tag=lst-0-1 som kan gi deg temp og mye annet info. Merk det er demo version. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Tusen takk! Eg har lasta det ned, skal til å prøve det no! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det funka topp! Skal vurdere å kjøpe ein lisens. Korleis foregår det, får eg cd i posten, eller har eg ein account eg kan laste det ned frå? (til dei pc'ane eg vil) Det ville jo vere dumt å måtte kjøpe ny kvar gong eg formaterte/oppgraderte pcen. Forresten, er dette bra? CPU: 64 grader HK: 44 grader GPU: 59 Og så står det at CPU-vifta mi er 2,9, kva no det enn betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå