malarone Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, driver med en oppgave i flash, og selvfølgelig skal jeg få problem nå når jeg driver med siste finish.. har lagt inn flere mp3-filer, men nå er det plutselig en jeg ikke får importert til library.. får opp denne beskjeden: " one or more files were not imported because there were problems reading them" noen som vet hva som er galt, og om det går ann å fikse? Haster ganske mye, oppgaven skal leveres imorgen.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis det er en bestemt fil så kan det hende det er bug i fila. Rar bitrate, feil i MPEG header osv. Ta den inn i Winamp og bruk diskwriter til å lage mp3 av den på nytt. -C- Lenke til kommentar
malarone Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 hmmm.. har brukt winamp i hele mitt liv.. men diskwriter? hvordan gjør jeg det? (må ha det inn me t-skje... hehe) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er kanskje tungvindt å gjøre det med winamp... Diskwriter er en outputplugin. Dvs. at du "spiller" filen til en ny fil. Veldig viktig å passe på at det ikke er flere enn 1 fil i spillelisten og det ikke står på repeat Evt. kan du bruke VLC og transcode med. -C- Lenke til kommentar
malarone Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) ok, fant ut hvordan jeg skulle få den til å virke.. men hvilket format skal jeg velge på oppsettet? prøvde med PCM, siden det sto på d, men fila blei jo så svær.. 7.07 Mb på 42 sek.. Nå: fikk ordnet det med Blaze Media Pro Endret 22. februar 2007 av malarone Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den blir vel lagret som WAV. Så du må sikkert komprimere den på nytt. -C- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Du må kjøpe pr0 versjonen for å kunne outputte til .mp3 mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå