zatt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisan kjøpte et nytt Asus P5GZ-MX HK til en ny pc i dag med 1G ram dvd brenner og NY HD på 250G, men samme F*** hva jeg setter de på (master/slave/cable selct) så finner ikke bios noe .. Har ikke SATA HD og det er bare en tilkobling på HK så jeg må koble DVD som master og HD som slave tenkte jeg men ikke no funker ... Noen som hare no bra forslag ? Mvh Alx Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sett alltid disken som master. Har du prøvd og koble til bare disk for og se om bios finner den. Lenke til kommentar
zatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Du mener jeg skal sette HD som master og cd som slave ? Kan prøve og sette HD alene som master ja .. vært lettere om kortet hadde hatt to tilkoblinger en for hver liksom .. brb Lenke til kommentar
zatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Byttet kabel, satt cd som cabelselect og hd som master da ordnet alt seg .. takk for svar .. Mvh Alx Endret 22. februar 2007 av zatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå