jorgenask Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisann folkens! Har hørt noe greier om at ATI snart kommer med et "svar" på nvidias 8800 serie og at da vil antagelig nvidias kort falle i pris. Noen som hvet noe om når dette skjer ? MvH Jørgen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 R600 er blitt usatt igjen, altså den kommende ATI sitt flaggskip på skjermkort markedet, og svaret på Nvdias 8800kort. R600 skulle komme på Cebit Messa om jeg ikke tar feil, den 27Mars, men har jo som sagt blitt utsatt på uvisst tid. Pris reduksjon skjer nok ikke med engang R600 kommer ut, det kan ta minutter, timer, uker og måneder, men sannsynligvis dager eller mndt R600 kommer jo selvfølgelig til å ligge høyt i pris iforhold til 8*** kortene, så du tjener ikke noe særlig iforhold til pris og kortets "levetid" . Kjøp eller ikke kjøp, skjermkort og cpu-er går kjappere ut på dato enn jeg skifter sokker ( bare et uttrykk, jeg skifter sokker hver dag ) Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Kjøp eller ikke kjøp, skjermkort og cpu-er går kjappere ut på dato enn jeg skifter sokker ( bare et uttrykk, jeg skifter sokker hver dag ) 8002292[/snapback] Det var da enda bra Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 ja ,tror ikke det er noe vits å vente ,bar for å spare noen kronestykker. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 "Noen kronestykker"? Selv sitter jeg å venter slik at jeg kan få et flunka nytt gtx til en litt lavere pris, men nå har jeg dog et fra før av. Men prisene vil selvfølgelig synke når R600 slippes, hvor mye kan jo ingen vite.. Men allikevel. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det vil synke som det normalt gjør. 200kr hvis det ikke er noen oppgraderte kort av enten Nvidias eller ATI sitt R600 eller GTX. Det er bare noen kronestykker det er snakk om ja Rhoads, da teknologien går fremover, vil kronene justere seg nedover, men etterspørselen på kortet som prisen faller på, å ytelsen i forhold til de nyeste er som da kortet var nytt og kostet 4000kr. Sparer ingenting, kjøp eller ikke kjøp, dit valg om du vil ha en nymotens PC som fungerer tipp topp til dagens programmer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 "Noen kronestykker"? Selv sitter jeg å venter slik at jeg kan få et flunka nytt gtx til en litt lavere pris, men nå har jeg dog et fra før av. Men prisene vil selvfølgelig synke når R600 slippes, hvor mye kan jo ingen vite.. Men allikevel. 8006951[/snapback] Jeg tenkte selv og vente, men om du titter rundt, ligger gamle highend skjermkort svært høyt i pris, om man ikke kjøper brukt. Nå ble jo R600 utsatt igjen, så å vente så mye mer vet jeg ikke om er vits i. Får faktisk 8800GTX for under 4 høvdinger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå