-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, Skrudde på pcen tidligere idag. Så nå for litt siden oppdaget jeg lyd fra en av harddiskene. Høres ut som en vifte som går litt for rundt og lager en slik surre lyd. Ikke noe kjempe høyfrekvent, men plagsom lyd. Håper det ikke er et tegn på at en av diskene kommer til å ryke. Det er 3 stykker, alle s-ata. Høres ut som det enten kommer fra seagate 320 eller samsung 250, begge forholdshvis nye. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 vibrasjons lyder? prøv og sette den ved siden(ut) av pc en på f.eks på pult og se om lyden er der fortsatt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 vibrasjons lyder?prøv og sette den ved siden(ut) av pc en på f.eks på pult og se om lyden er der fortsatt 8001881[/snapback] godt tips. Men det er nok ikke det. For jeg prøvde og holde på den, og kakke litt forsiktig. Nå brenner jeg i all hast ut ting jeg ikke har backup av. Fant ut det var 320 gb seagate som kun er 1 mnd gammel ca. Nå istad ble lyden verre før den ga seg. Men nå brenner jeg plate så nå hører jeg ingenting Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ta den ut du så den ike blir ødelagt så når du får evt brae tips tester du de Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 ta den ut du så den ike blir ødelagt så når du får evt brae tips tester du de 8001941[/snapback] tja, tror lyden ble litt roligere nå. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 seagate 320 har en del vibbrasjons støy. Selv har eg ikke det på min, men min svoger har. I hans tilfelle er det dårlig kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå