Medisinmannen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei. Har nettop lest boken "Beatles" av Lars Saabye Christensen elns. Var en jævla bra bok. Det er den tredje boken i mitt liv jeg har lest faktisk Men men. Hvem var det som ranet banken? Banket til Kim`s far ble jo ranet. Er usikker på hvem som gjorde det, men jeg er ganske sikker på at det var Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hubert eller Kim selv ... Vet ikke, derfor spør jeg dere. Er det noen som har lest boken? Om dere ikke har lest boken, bare må dere lese den med en gang! Den er så sykt konge Takker for svar. PeeWee Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenge siden jeg leste den, men det var vel han onkelen som gjorde det.. derfor han flyttet til utlandet, faren visste det, men sa ikkeno, derfor han ble så nervøs eller noe... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Det var det jeg også trodde. Han fikk jo vite av faren til kim hvor mye penger som var i banken. Etter noen dager siden den ble ranet hadde jo han også "vunnet" i pengelotteriet og skulle flytte til utlandet. Når kim var i Paris besøkte jo han onkelen og onkelen spørte om faren hadde tilgitt han... En venn av meg, som også har lest boken, mener på at onkelen bare var medskyldig. Mormi mener også på at onkelen gjorde det ... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det var Hubert som ranet banken. Tror det blir avslørt i boken "Bly", men er ikke helt sikker. Enig i at Beatles er en fantastisk bok. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det var onkel Hubert ja Har nettop lest Bly og den er også bra. Anbefales for de som har lest Beatles hehe.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nå da jeg vet at det var denne Hubert som ranet banken er boken ødelagt for meg? Eller bør jeg fortsatt lese den? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Selvfølgelig bør du fortsette å lese den! Ranet er bare en liten del av den! Fortsett! Prøvde å ikke avsløre, men men. Har ikke mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå