Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heh, Kos er vell ikke det beste ordet men det er artig og se på bam og crewet hans da 8332962[/snapback] Venta bare på noen bra argumenter for hvorfor han er så kos Ja, det er utrolig morsom. Jeg ler så jeg griner i blant, men jeg mener fortsatt at Bam fortjener et spark i ræva engang. Jeg blir til tider flau på hans vegne. Dunn ftw. 8332975[/snapback] Dunn er bra ja, og jeg er enig i at han Bam, trenger litt oppdragelse Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Enig i at han ikke tåler å få tilbake med samme mynt. MEN jeg kan ikke si meg enig i at han er en dårlig skater, har sett han lande mange bra triks. Syntes han også er en av de morsomste i crewet. Men en ting jeg lurte på. Hvorfor ser vi verken Raab Himself eller Don Vito i serien? Jeg kan skjønne hvis Vito ikke ønsket å være med mer, men hvorfor Raab? Tudde han og Bam var ganske gode venner. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nå skal de ikke glemmes at April og Phil får helsikes mye cash for det BAM gjør mot de da, ikke glem det da så de lever vel så og si på dette de også! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Don Vito er i fengsel trur jeg, antastet noen 14årige jenter trur jeg det var. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror jeg ikke på... Vito king er godt og si king! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror jeg ikke på... Vito king er godt og si king! 8334619[/snapback] Håper den formuleringen hørtes bedre ut da stemmen i hodet ditt sa det. At April og Phil får bøttevis med penger for det er en ting, men Bam er fortsatt drittunge. Og hva skjer med Him-tatoveringene? Greier han ikke finne på noe mer kreativt på den fronten heller? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Han trefte vel Ville Valo i Finland og har etter det produsert en del videoer for han og vært på koserter så han liker de vel veldig godt da. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Him er ynglingsbandet hans, og han har et godt og nært bekjentskap til mange i him. Så det at han har en him tatovering er vel ikke grunnet dårlig kreativitet. On Friday, August 18, 2006, Don Vito was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12 and one 14 year old) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Him er ynglingsbandet hans, og han har et godt og nært bekjentskap til mange i him. Så det at han har en him tatovering er vel ikke grunnet dårlig kreativitet. On Friday, August 18, 2006, Don Vito was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12 and one 14 year old) 8337138[/snapback] Vil påstå det, med tanke på at de er prikk like de Ville har. Stamme motiv, samme plass. Men han om det, ikke jeg som skal gå rundt med det på kroppen min. Aldri sagt Bam er dårlig til å skate, jeg syntes bare han er skrytt opp i skyene litt vel mye. Bare fordi han gjenger seg med Tony Hawk gjør det han ikke til kremen av kremen. Endret 8. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bam om De Vito-saken. Bam er god til å skate, men det er flere som er bedre som ikke får like mye framvisning fordi de ikke er like kjente. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bam om De Vito-saken. Bam er god til å skate, men det er flere som er bedre som ikke får like mye framvisning fordi de ikke er like kjente. 8338032[/snapback] Ja, det er helt klart flere som er bedre og det er synn at ikke flere gode skatere blir like godt kjent som han. Så Don Vito er ikke med pga. den saken, men noen som vet hvorfor vi ikke ser Raab? Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har sett Jackass, Wild Boyz og Viva La Bam og måtte rett å slett se denne serien. Som det blei nevnt her at denne er berre lett underholding siden det er ikkje så masse av stunta. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mitt hode sier mer enn munnen min Aidskake Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Her har dere alle episodene av Viva la bam + litt av wildboyz og bams unholy union... [Link fjernet av moderator] Endret 9. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Her har dere alle episodene av Viva la bam + litt av wildboyz og bams unholy union... 8341066[/snapback] Det der er vel ikke helt i tråd med retningslinjene? Endret 9. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nei, det er definitivt ikke i tråd med retningslinjene. Linker er fjernet. Geir Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har leita litt på internett og det viser seg at grunnen til at Raab ikke er med er pga. at han har flyttet til California for å gå på skole/prøve lykken som skuespiller. Grunnen til at vi heller ikke ser han i bryllupet skal være fordi Bam og Raab har krangla(?). Hvis det er tilfelle er det veldig synn. Likte gjengen fra Viva La Bam og det er synn vi ikke ser alle i Unholy Union. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Han er dessuten ikke så jævlig god til å skate som alle fjortiss-fansa hans skal ha det til. Har du sett CKY? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eller skatefilmer som han faktisk er med i. F.eks: Adio - One Step Beyond Element - Elementality Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Den linken var bare et forslag da, hvorfor ble den fjernet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå