Gå til innhold

Bam's Unholy Union

Anbefalte innlegg

Heh, Kos er vell ikke det beste ordet men det er artig og se på bam og crewet hans da  :yes:

8332962[/snapback]

Venta bare på noen bra argumenter for hvorfor han er så kos ;)

Ja, det er utrolig morsom. Jeg ler så jeg griner i blant, men jeg mener fortsatt at Bam fortjener et spark i ræva engang. Jeg blir til tider flau på hans vegne.

Dunn ftw. :love:

8332975[/snapback]

Dunn er bra ja, og jeg er enig i at han Bam, trenger litt oppdragelse :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at han ikke tåler å få tilbake med samme mynt. MEN jeg kan ikke si meg enig i at han er en dårlig skater, har sett han lande mange bra triks. Syntes han også er en av de morsomste i crewet.

Men en ting jeg lurte på. Hvorfor ser vi verken Raab Himself eller Don Vito i serien? Jeg kan skjønne hvis Vito ikke ønsket å være med mer, men hvorfor Raab? Tudde han og Bam var ganske gode venner.

Lenke til kommentar
Tror jeg ikke på... Vito king er godt og si king!

8334619[/snapback]

Håper den formuleringen hørtes bedre ut da stemmen i hodet ditt sa det.

At April og Phil får bøttevis med penger for det er en ting, men Bam er fortsatt drittunge.

Og hva skjer med Him-tatoveringene? Greier han ikke finne på noe mer kreativt på den fronten heller?

Lenke til kommentar

Him er ynglingsbandet hans, og han har et godt og nært bekjentskap til mange i him. Så det at han har en him tatovering er vel ikke grunnet dårlig kreativitet.

On Friday, August 18, 2006, Don Vito was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12 and one 14 year old)
Lenke til kommentar
Him er ynglingsbandet hans, og han har et godt og nært bekjentskap til mange i him. Så  det at han har en him tatovering er vel ikke grunnet dårlig kreativitet.

On Friday, August 18, 2006, Don Vito was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12 and one 14 year old)

8337138[/snapback]

Vil påstå det, med tanke på at de er prikk like de Ville har. Stamme motiv, samme plass. Men han om det, ikke jeg som skal gå rundt med det på kroppen min. :wee:

Aldri sagt Bam er dårlig til å skate, jeg syntes bare han er skrytt opp i skyene litt vel mye. Bare fordi han gjenger seg med Tony Hawk gjør det han ikke til kremen av kremen.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Har leita litt på internett og det viser seg at grunnen til at Raab ikke er med er pga. at han har flyttet til California for å gå på skole/prøve lykken som skuespiller. Grunnen til at vi heller ikke ser han i bryllupet skal være fordi Bam og Raab har krangla(?). Hvis det er tilfelle er det veldig synn. Likte gjengen fra Viva La Bam og det er synn vi ikke ser alle i Unholy Union.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...