fakey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Gøy å se Bam ikke være så jævela kjekkas, han var litt rørt når han sto der oppe :!: Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 hehehe ja, var en bra episode ;D Damn, missy er fin ;> bam er heldig. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Artig serie. Sett alt som har kommet ut til nå, driver å laste ned siste episoden nå. Som Jackass, CKY, Viva La Bam fan osv er dette en serie jeg ikke klarer å la være å se på Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hehe, serien alt i alt var underholdende da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bam er verdens største drittunge, men jeg digger seriene. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Bam er verdens største drittunge, men jeg digger seriene. 8325837[/snapback] Du er verdens største drittunge siden du kaller Bam verdens største drittunge uten grunnlag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du er verdens største drittunge siden du kaller Bam verdens største drittunge uten grunnlag. 8326699[/snapback] Hahaha. Hele fyren er jo skikkelig motbydelig. Makan til slaskete fyr skal man lete lenge etter. Selvom man driter penger går det ann å ha noe oppførsel syntes jeg. Heit? Ja. Men fortsatt oppfører han seg som en bortskjemt 10-åring. Finner han alikevel underholdene, det skal sies. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvordan vet du at BAM er slaskete i virkeligheten uten kamera i trynet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvordan vet du at BAM er slaskete i virkeligheten uten kamera i trynet? 8327404[/snapback] Det kan jeg ikke vite. Derfor må jeg ta utgangspunkt i det jeg vet, altså hvordan han oppfører seg on screen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Enig med Aidskake. Bortsett fra i det at han er heit og at serien er morsom. Så egentlig syns jeg bare at han er en motbydelig, bortskjemt slask. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jaja Noen må jobbe hardt for pengene, andre kan ha et morsomt liv og oppleve mye rart og tjene drit fett på det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Syntes serien var ganske bra. Ikke på høyde med Viva La Bam, men ganske morsom fordet. Det er akkurat min type humor. Dusan Mandic! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bam eier, men har ikke MTV though, så får ikke med meg stort... Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Du er verdens største drittunge siden du kaller Bam verdens største drittunge uten grunnlag. 8326699[/snapback] Hahaha. Hele fyren er jo skikkelig motbydelig. Makan til slaskete fyr skal man lete lenge etter. Selvom man driter penger går det ann å ha noe oppførsel syntes jeg. Heit? Ja. Men fortsatt oppfører han seg som en bortskjemt 10-åring. Finner han alikevel underholdene, det skal sies. 8326873[/snapback] Altså, jeg vet ikke hva du mener med slaskete og motbydelig. Kom med konkrete eksempler, det du sier der er bare vås. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bam er verdens største drittunge, men jeg digger seriene. 8325837[/snapback] jeg greier aldri å ta Aidskake seriøst med den avataren Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Altså, jeg vet ikke hva du mener med slaskete og motbydelig. Kom med konkrete eksempler, det du sier der er bare vås.8328810[/snapback] For det første, så har Bam alltid vært et av de kjipeste leddene i Jackass. Han blir ikke med på halvparten av alt det gærne (type vondt) som resten. Han tørr vel bare ikke. Det eneste han alltid er med på er å være ræv mot familien sin og kjøre rundt i handlevogner. Woho! For det har vi ikke sett ørten ganger før. Jeg lo de første gangene Phil og April fikk gjennomgå, men etterhvert som det skjedde igjen og igjen ble det bare skikkelig teit. En ting er å male hele kjøkkenet blått, men når han gjør ting som å dra til faren sin helt uten videre.. Det beviser bare hvor idiot han er, og hvor lite kreative ting kan får til i lengden. En annen ting som irriterer meg, er at han ikke tåler å få tilbake med samme mynt. Da sipper han som en liten drittunge. (Kan jo ta da Knoxville stengte han inne med en slange i Jackass 2 som et eksempel.) Han er dessuten ikke så jævlig god til å skate som alle fjortiss-fansa hans skal ha det til. jeg greier aldri å ta Aidskake seriøst med den avataren 8331547[/snapback] Kjipern, Nessie. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tsss, det er deg på bildet PS: bam er kos Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tsss, det er deg på bildet PS: bam er kos 8332863[/snapback] Kos fordi? Ja, det er meg. Jeg var en jævla søt unge skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tsss, det er deg på bildet PS: bam er kos 8332863[/snapback] Kos fordi? Ja, det er meg. Jeg var en jævla søt unge skal jeg si deg. 8332954[/snapback] Ja søt var du Heh, Kos er vell ikke det beste ordet men det er artig og se på bam og crewet hans da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heh, Kos er vell ikke det beste ordet men det er artig og se på bam og crewet hans da 8332962[/snapback] Venta bare på noen bra argumenter for hvorfor han er så kos Ja, det er utrolig morsom. Jeg ler så jeg griner i blant, men jeg mener fortsatt at Bam fortjener et spark i ræva engang. Jeg blir til tider flau på hans vegne. Dunn ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå