golfpowah Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har sett på det? Som gammel jackass, wildboyz, viva la bam og so on fan må jeg bare få med meg disse episodene MTV Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sett på de 4 episodene som er ute. Men det er ikke det samme, ikke når Don vito ikke er med :\ Lett underholdning, men ikke i nærheten av Viva la bam... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ser på det jeg ;D bra underholdning. Må si at Bam Magera er genial på og lage god tv'e missy er hot ;D Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Haha, elsker Bam Alt han gjør, er så artig.. merklig Men er ikke like bra som Viva La Bam, men ... Det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Største sprøytet jeg har sett på lenge.. Har klart å fortrenge Viva La Bam, men å se hvor arogant og respektløs han er i denne serien får meg til å grøsse.. Han fortjener en midt i trynet.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Største sprøytet jeg har sett på lenge.. Har klart å fortrenge Viva La Bam, men å se hvor arogant og respektløs han er i denne serien får meg til å grøsse..Han fortjener en midt i trynet.. 8005182[/snapback] Helt enig, jeg blir bare kvalm av hele fyren. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg oppfører meg ganske likt som han, er nok pengene som gjør det ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg oppfører meg ganske likt som han, er nok pengene som gjør det ja. 8032955[/snapback] Da har du et problem Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har ikke fått med meg dette før nå, men det skal sjekkes ut. Bam er kanskje favoritten fra blant annet Jackass og Viva La Bam var en suksess i mine øyne. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Enig, og fez, forklar hva problemet mitt er, er du snill. Er det at jeg ikke er en hard nerd med masse tull som signatur? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Enig, og fez, forklar hva problemet mitt er, er du snill.Er det at jeg ikke er en hard nerd med masse tull som signatur? 8047423[/snapback] Vist du tør påstå at du oppfører deg likt som han, og lurer på hvorfor jeg sier du har et problem, er du ikke passe smart heller.. Og ikke kom med påstander om hva jeg er eller ikke. Er ikke jeg som langer ut med om hvordan jeg oppfører meg. Hans måte som person er vulgær. Viser null toleranse for sine foreldre. Å henge med en narkovenn i steden for å hjelpe kjæresten med brylluppet viser bare av utrolig barnslighet. Nå vil ikke jeg sitte å henge deg ut, men vist du mener at du har samme oppførsel som han så er du i mine øyne en barnslig person med problemer. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 uhm, så mye bitterhet. Jeg er faktisk missunelig på Bam Magera, tenk og leve livet hans. Hadde nok aldri vært et kjedelig øyblikk, men episoden som akuratt var. hahahahaha tenk og frakte et 8meter høyt juletree med en hummer, aldri ledd så mye ;D var en jævla kul episode. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Enig, og fez, forklar hva problemet mitt er, er du snill.Er det at jeg ikke er en hard nerd med masse tull som signatur? 8047423[/snapback] Vist du tør påstå at du oppfører deg likt som han, og lurer på hvorfor jeg sier du har et problem, er du ikke passe smart heller.. Og ikke kom med påstander om hva jeg er eller ikke. Er ikke jeg som langer ut med om hvordan jeg oppfører meg. Hans måte som person er vulgær. Viser null toleranse for sine foreldre. Å henge med en narkovenn i steden for å hjelpe kjæresten med brylluppet viser bare av utrolig barnslighet. Nå vil ikke jeg sitte å henge deg ut, men vist du mener at du har samme oppførsel som han så er du i mine øyne en barnslig person med problemer. 8048908[/snapback] Så du kaller meg dum og vulgær siden jeg har mye penger og dermed kan tillate meg en del ting, du ikke tørr? Stusselig du stakar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Enig, og fez, forklar hva problemet mitt er, er du snill.Er det at jeg ikke er en hard nerd med masse tull som signatur? 8047423[/snapback] Vist du tør påstå at du oppfører deg likt som han, og lurer på hvorfor jeg sier du har et problem, er du ikke passe smart heller.. Og ikke kom med påstander om hva jeg er eller ikke. Er ikke jeg som langer ut med om hvordan jeg oppfører meg. Hans måte som person er vulgær. Viser null toleranse for sine foreldre. Å henge med en narkovenn i steden for å hjelpe kjæresten med brylluppet viser bare av utrolig barnslighet. Nå vil ikke jeg sitte å henge deg ut, men vist du mener at du har samme oppførsel som han så er du i mine øyne en barnslig person med problemer. 8048908[/snapback] Så du kaller meg dum og vulgær siden jeg har mye penger og dermed kan tillate meg en del ting, du ikke tørr? Stusselig du stakar 8053648[/snapback] Du vrir deg unna påstanden min. oppfører du deg slik mot foreldrene dine? Er du slik mot kjæresten din? Det var det du påstod. Og da svarer jeg ut fra det. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Enig, og fez, forklar hva problemet mitt er, er du snill.Er det at jeg ikke er en hard nerd med masse tull som signatur? 8047423[/snapback] Vist du tør påstå at du oppfører deg likt som han, og lurer på hvorfor jeg sier du har et problem, er du ikke passe smart heller.. Og ikke kom med påstander om hva jeg er eller ikke. Er ikke jeg som langer ut med om hvordan jeg oppfører meg. Hans måte som person er vulgær. Viser null toleranse for sine foreldre. Å henge med en narkovenn i steden for å hjelpe kjæresten med brylluppet viser bare av utrolig barnslighet. Nå vil ikke jeg sitte å henge deg ut, men vist du mener at du har samme oppførsel som han så er du i mine øyne en barnslig person med problemer. 8048908[/snapback] Så du kaller meg dum og vulgær siden jeg har mye penger og dermed kan tillate meg en del ting, du ikke tørr? Stusselig du stakar 8053648[/snapback] Du vrir deg unna påstanden min. oppfører du deg slik mot foreldrene dine? Er du slik mot kjæresten din? Det var det du påstod. Og da svarer jeg ut fra det. 8054828[/snapback] Ja, jeg gjør det, no i mot det? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 dagnes episode var kul gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Grei underholdning, men ikke helt Viva la Bam/CKY-nivå over det.. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Når kommer neste? de bare utsettet og utsetter den jo!! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 dagensepisode var rå ;D NEste episode blir siste og ser ut som om den blir jævla kul. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 dagensepisode var rå ;D NEste episode blir siste og ser ut som om den blir jævla kul. 8254730[/snapback] Episoden kom i går vis man skal være pinlig nøye.. ja, brekke begge beina er surt ass Kjipt at det er ei stund til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå