E320CDI Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Hei, jeg lurer på om hvordan man kan fjerne en taxi lampe fra et bildet? jeg er ganske amatør i dette, jeg bruker Photoshop? Endret 22. februar 2007 av E320CDI Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, jeg lurer på om hvordan man kan fjerne en taxi lampe fra en bilde? jeg er ganske amatør i dette, jeg bruker Photoshop? 8001609[/snapback] Du kan bruka clone tool, litt vanskeleg å forklara korleis du bruker den, men prøv deg fram. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det heter ET bilde. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Det heter ET bilde. 8001783[/snapback] Tusen takk for rettelsen, så ikke over jeg hehe! Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nesten rart du ikke fant noe om dette i brukerdokumentasjonen da du kjøpte dette dyre programmet. Det er jo et program rettet mot "erfarne" og "tunge" brukere, egentlig lettere å finne fram til tilsvarende funksjoner i enklere programmer. Men så til saken: Googler du på Photoshop og Free Tutorial(s) så finner du mye. Her er en link , men hvis du søker litt på det samme nettstedet finner du flere veier som fører til målet. Beste tips er egentlig å Google som jeg foreslo. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) å fjerne noe innebærer somoftest å tegne over... Prøv ut Clone tool... Ellers på lag med "dykkern", kan du ikke denne enkleste funsjonen i PShar du neppe original og trenger neppe et så dyrt program... (men da igjen er det noen som har tilgang til PS via jobb, uten opplæring..) Edit, byttet ut mange med noen i siste setning.. Endret 23. februar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Dykkern, Scorpionen84: Den som uten synd er, kan den første sten kaste.. Det finnes veeeldig mange som ar tilgang på eller ressurser til programvare eller utstyr, med eller uten instruksjonsmanual, og som ikke bruker den, eller kaster den sammen med innpakningspapiret.. Mamma og Pappa fikk med Photoshop (LE) med sitt første kamera, uten instruksjonsbok, men med online dokumentasjon på engelsk. Programmet selv var også på engelsk. Ikke alle er like flinke til å lese eller forstå engelsk eller annet fremmedspråk for å lære seg selv de, for noen, enkleste funksjoner. Mamma og Pappa har en lovlig kopi av Photoshop LE, uten likevel å forstå hvordan f.ex "clone tool" fungerer. "Alle" har råd til, eller får bundlet, Photoshop Elements når de kjøper kamera, men veldig, veldig mange sier "Photoshop" i stedet for "Photoshop Elements 3.0, serienr: 12345-67890-12345-67890-1234". Ellers, E320CDI; er det bare å prøve ut Google, evt som nevnt "clone tool" som finnes i verktøypaletten i Photoshop (Elements). Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Dykkern, Scorpionen84:Den som uten synd er, kan den første sten kaste.. Det finnes veeeldig mange som ar tilgang på eller ressurser til programvare eller utstyr, med eller uten instruksjonsmanual, og som ikke bruker den, eller kaster den sammen med innpakningspapiret.. Mamma og Pappa fikk med Photoshop (LE) med sitt første kamera, uten instruksjonsbok, men med online dokumentasjon på engelsk. Programmet selv var også på engelsk. Ikke alle er like flinke til å lese eller forstå engelsk eller annet fremmedspråk for å lære seg selv de, for noen, enkleste funksjoner. Mamma og Pappa har en lovlig kopi av Photoshop LE, uten likevel å forstå hvordan f.ex "clone tool" fungerer. "Alle" har råd til, eller får bundlet, Photoshop Elements når de kjøper kamera, men veldig, veldig mange sier "Photoshop" i stedet for "Photoshop Elements 3.0, serienr: 12345-67890-12345-67890-1234". Ellers, E320CDI; er det bare å prøve ut Google, evt som nevnt "clone tool" som finnes i verktøypaletten i Photoshop (Elements). 8008893[/snapback] Tusen Takk for hjelpen folkens det fikk det til! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå