Gå til innhold

Erfaringer med Fujitsu Siemens Amilo Pro V3405

Orna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg fikk min V3405 fra komplett i dag, og må si jeg er strålende fornøyd så langt. Maskinen virker robust, tastene er gode (dog noe uvant plassering av enkelte taster som Del, insert, Home, End, page down og page up - jeg er vant til HP), skjermen meeeget lyssterk og bra, og batteriet ser ut til å holde over 3 timer. Maskinen er lett, og svært stille (med unntak av dvd-spilleren da).

Maskinen er neppe noen spill-maskin eller en maskin for videoredigering (dårlig grafikk-kort), men virker kraftig nok til normal bruk. Jeg kjøpte med 512MB ekstra minne som jeg har satt inn og har nettopp bestilt Vista oppgradering til den. Siden laptopen var så billig kostet jeg på meg en 250GB ekstern harddisk også. Totalpris for alt dette ble litt over 7000. Latterlig billig. Maskinen skal kunne klare Vista med det "fancy" Aero-brukergrensesnittet. Men bare såvidt, tror jeg.

Til min bruk (ingen spilling eller videoredigering) tror jeg dette er det beste kjøpet til denne prisen nå om dagen. Grunnen til den lave prisen tror jeg er at en tilsvarende modell med en core 2 duo prosessor, 2 x 512 MB minne og bluetooth er lansert.

Konklusjon: Hvis du ikke trenger å kunne kjøre spill og avansert videoredigering, og ikke trenger bluetooth eller infrarød overføring - løp og kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...