Insomniatic Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! Har lyst til at andre skal kunne komme på min server på MoparScape og dette krever at jeg må åpne port 43594. Er dette trygt? Flytt hvis jeg har posta feil sted. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 like trygyt som å åpne port 43595.... åpne porten du, sannsynligheten for at noe skjer fordi du åpnet port 43594 på routeren din er forsvinnende liten.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Men pappa sier at da har jeg (stor) sjansje (vettafaen hvordan det skrives) for å bli utsatt for hacker angrep elns. så noen finner ut alle passordene mine og sånt. og siden jeg deler internet/ruoter/nettverk med mamma og pappa og søstern min så blir dette veldig dumt. Så er det farlig`? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Alt innebærer en risiko, bare det å koble til PCen til internett innebærer en risiko. Du vil (forhåpentligvis) ha en firewall som begrenser trafikken på den porten til å kontakte det ene programmet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå