skipsen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eg så eit svane portrett, og eg har tatt nokre portrett bileter av svaner eg også, så eg legger ut dette svaneportrettet. Lenke til kommentar
potti Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eg så eit svane portrett, og eg har tatt nokre portrett bileter av svaner eg også, så eg legger ut dette svaneportrettet. 8001528[/snapback] Nesten så en blir våt på fingrene om en rører bildet. Flott må jeg si.. Hva slags "produkt" har du brukt? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Veldig bra! Med bakgrunnen føles det som om kameraet blir beveget i en sirkel rundt svanen. Veldig bra bilde! Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Eg så eit svane portrett, og eg har tatt nokre portrett bileter av svaner eg også, så eg legger ut dette svaneportrettet. 8001528[/snapback] Nesten så en blir våt på fingrene om en rører bildet. Flott må jeg si.. Hva slags "produkt" har du brukt? 8001558[/snapback] Produkt? Kva meiner du? Kamera? Eg har hvertfall brukt eit nikon d70s med eit nikkor 18-70 mm. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke bruk USM så mye som du har gjort. Etter min mening har du ødelagt et meget pent bilde. Marius Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Syns det var ett fint bilde. Ikke bruk USM så mye som du har gjort. Etter min mening har du ødelagt et meget pent bilde. Marius 8002377[/snapback] Er bare litt nyskjerrig.. hvordan klarer man å se sånt? Selv er jeg alltid redd for å ta for hardt i, men vet egentlig ikke så mye om hvordan man ser at det er nok. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Syns det var ett fint bilde.Ikke bruk USM så mye som du har gjort. Etter min mening har du ødelagt et meget pent bilde. Marius 8002377[/snapback] Er bare litt nyskjerrig.. hvordan klarer man å se sånt? Selv er jeg alltid redd for å ta for hardt i, men vet egentlig ikke så mye om hvordan man ser at det er nok. 8003578[/snapback] Se etter glødende kanter, det er vanligvis et tegn på at det er for mye. Lekkert bilde, syns dette funker bra. Jeg ville kanskje hatt litt mer luft foran nebbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå