crim Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Nettopp fått meg nytt kabinett, så når jeg var ferdig å bygge å skulle skru på pcen stod det "CPU is unworkable or has been changed" Er vell noe jeg har gjort feil, for den har jo funket før.. Tenkte på og ta av og på igjen kjølern, men jeg har ikke igjen noe kjølepasta. Noen som har vært borti det der? Det står og att cpu verdiene er mye lavere enn de skal være, står at det er 1100 mhz i motsetning til de 3200 den skal stå på Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har vært borte i det samme selv, gå inn bios og sett riktig hastighet på cpu. Lenke til kommentar
crim Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Har vært borte i det samme selv, gå inn bios og sett riktig hastighet på cpu. 8002064[/snapback] prøvde det, men når den skal lagre settings slår den seg av. ^^ Lenke til kommentar
crim Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) fikk endra hastigheten, men den feilmelding kommer forsatt og det står forsatt att hastigheten er 1100mhz når jeg booter den. i tillegg til dette så skrur den seg av etter en liten stund vist jeg feks er innpå bios lns. Endret 22. februar 2007 av crim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå