Beyma Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Her er da Deffetråden For å få en den herlige 6-packen fram trenger man en del trening, og ikke alle har en fettbrenning som gjør dette lett. Da må man selvfølgelig Deffe(deffe dvs. spise sunt, trene og holde seg unna kaloriene slik at fettprosenten går ned og musklene blir DEFFINERTE). Regler 1. Post et bilde av deg, der du viser din kroppsbyggning. 2. Kom gjerne med tips for hvordan man legger opp et sunt måltid. 3. For hver måned legg inn et bilde av din kropp der det vises din framgang 4. Mobbing tolleres ikke. Jeg melder ifra hvis dette skjer. 5. Gjør bildene så små som mulig. Slipper vi en å laste ned i evigheter. Gjerne post link Da får vel jeg begynne da.. Her er da meg. Kan vel ikke si jeg er feit, med har en del fett på magen slik at 6 packen ikke synes noe særlig. Poster et nytt bilde i slutten mars. Så kom med deres bidrag. Jenter ønskes også velkommne.. Endret 22. februar 2007 av crimar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Kommer bilde, skal få fikset kamera *finne batteriene* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi allerede har en slik bildetråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=697479&st=0 Den tråden kommer, i motsetning til denne, å leve lenge nok til å få med julegrisene når den tid kommer. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg