blikkbert Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg skulle skru pc-en på idag. Alt funket fint til jeg kom der jeg skulle velge bruker. Så kom det blue screen. Skrudde den av og så på igjen samme skjedde. Prøvde noen flere ganger. Så prøvde jeg å trykkte på f8 når den startet opp og gikk in på sikkermodus og tilbakestilte til en tidligere dato. Funket ikke. Noen som kan hjelp...viktig Jeg bli veldig takknemlig Endret 22. februar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
Privat Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Siden du kommer inn i sikkerhetsmod, burde det være mulig å sjekke eventlog, se hva som står der. Kan også være greit å kjøre chkdsk /r, siden maskinen ikke kan starte med gjennoppretting til tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg prøvde en gang til med å gjennopprette til et annet tidligere tidspunkt enn det jeg gjorde første gang. Så funket det, rart. Nå er da problemme løst. Takk for at noen svarte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå