Gorthaur Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Herlige linker, LarryDik Hiver opp HD versjonene også: Customize the ultimate ride and take it out on the tracks to prove your worth! WMV MOV Beautiful graphics and some incredibly tight controls make for one fantastic racing experience: WMV MOV JEG syntes dette ser utrolig bra ut! Regelrett elsker måten bilen oppfører seg på under kjøring, og realismen de ser ut til å ha klart å implementere her. Endelig ser jeg ut til å ha gjort noe smart ved innkjøp av både ratt og kjørestol til 360'n. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Fantastiske menyer! Bedre enn jeg hadde trodd Dette blir et supert spill Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Enig med at menyene så bra ut Viktig det også! Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hærregud! Det kribler i både netthinne å ørevåks av dette hær! Endret 13. mars 2007 av xindrum Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Ny video, men fra en old build. Likevel synes jeg det ser bra ut. Endret 16. mars 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
kagaku Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nye bilder. Ikke altfor imponert. Ser langt ifra ekte ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sjekk videoene så får du sett hvordan det pr i dag ser ut. Jeg er svært fornøyd med grafikken nå, og ikke minst totalen av spillet (grafikk, fysikk, tuning, antall biler etc). Tidlig å si så klart, da spillet ikke er ute ennå, men det lover godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Synes fysikken er det som virker mest spennende med Forza 2, at bilene faktisk oppfører seg og lyder som de faktisk gjør i virkeligheten er viktigere enn fotorealisme, iallefall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå