Gå til innhold

Forza 2, nye bilder! (Nye biler også!)


LucarioX

Anbefalte innlegg

    * Every vehicle comes with exhaustive car history data, including total distance and time driven, total winnings, total cost of repairs, number of races, number of owners, number of times sold, and more.

    * Every vehicle sold will also come with all its extra (and stock) parts in the trunk.

8009945[/snapback]

AWESOME!

Skader heller ikke at de har med Volkswagen Golf GTi 16v Mk2

Har eid en sånn engang i tiden...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah..utviklerene maa se til aa faa ut noe bra da snart, iform av gameplay.

8021355[/snapback]

Hmmm, hva mener du? Burde det være så mye annet å gjøre i et racingspill enn å kjøre på bane, og style da? :hmm:

8024782[/snapback]

 

Snakket om filmklipp i sammenheng med det første offisielle klippet som er blitt sluppet. Alle spill kan se best ut når man tar stillbilder fra konge vinkler etc. Var ikkje akkurat mye vi fikk se her, og det lille vi fik var langt ifra imponerende på noen som helst måte :)

Lenke til kommentar
Snakket om filmklipp i sammenheng med det første offisielle klippet som er blitt sluppet. Alle spill kan se best ut når man tar stillbilder fra konge vinkler etc. Var ikkje akkurat mye vi fikk se her, og det lille vi fik var langt ifra imponerende på noen som helst måte :)

8025148[/snapback]

Aah, trodde du mente sånn direkte i spillet, utviklermessig. Du mener at vi må få se noe gameplay. Skjønner.

Lenke til kommentar
Utrolig enig.. La nå for all del forza slippe alt det fast and the furious pisset som EA har hengt seg opp i i det siste.

faktisk så hadde både vinge og valg av body kits invirkning på kjøreegenskapene i forza 1, så de er der ikke bare av kosmetiske årsaker.

 

men ut i fra det jeg kan se og har sett i forza 1 så er de mye flinkere til å integrere stylig i forza enn EA er i NFs serien. delene er ekte, bedre laga og har en funksjon. slik det skal være

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
glemte en ting i stad. så de har laget en vanlig og en collectors til dette spillet, noen som vet hva som er forskjellen?

8067351[/snapback]

Er med noen sånne ekstra godbiter til bil-entusiaster, regner jeg med. Men Forza 1 var det en ekstra DVD med "making of" og noen reklamer, og intervju med kjente tunere/kjørere.

Lenke til kommentar

forventer noen exklusive biler og kanskje tuning deler/decals og sånt før det blir aktuelt i alle fall.

 

eneste collectors edition jeg har sett til nå som har fått meg til å si at den skal jeg ha selv om extra tinga ikke er verdt det er stalker boksen. intet mindre en genial den boksen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...