phewBAR Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 * Every vehicle comes with exhaustive car history data, including total distance and time driven, total winnings, total cost of repairs, number of races, number of owners, number of times sold, and more. * Every vehicle sold will also come with all its extra (and stock) parts in the trunk. 8009945[/snapback] AWESOME! Skader heller ikke at de har med Volkswagen Golf GTi 16v Mk2 Har eid en sånn engang i tiden...! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Første offisielle gameplay/in-game video(?) her: Click me Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Aiai, haaper det er noe da! Siter paa jobb saa blir ikkje aktelt aa styre med codecs etc. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Alt for dårlig kvalitet på videoen, blei ikke imponert over verken biler eller omgivelser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bah..utviklerene maa se til aa faa ut noe bra da snart, iform av gameplay. Ser man paa bilder av bilspill ser alt saa flott ut are den rette vinkelen i replay er fanget opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Noen nye bilder og nytt design på http://forzamotorsport.net/Synes dette ser lekkert ut Edit: Ny bil liste også: http://forzamotorsport.net/news/announceme...eurocarlist.htm 8001262[/snapback] Er dette alle de nye bilene som kommet til spillet? Eller er det bare en foreløpig liste? Jeg har ikke Forza 1, men håper den nyeste BMW Minien er med! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bah..utviklerene maa se til aa faa ut noe bra da snart, iform av gameplay. 8021355[/snapback] Hmmm, hva mener du? Burde det være så mye annet å gjøre i et racingspill enn å kjøre på bane, og style da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bah..utviklerene maa se til aa faa ut noe bra da snart, iform av gameplay. 8021355[/snapback] Hmmm, hva mener du? Burde det være så mye annet å gjøre i et racingspill enn å kjøre på bane, og style da? 8024782[/snapback] Snakket om filmklipp i sammenheng med det første offisielle klippet som er blitt sluppet. Alle spill kan se best ut når man tar stillbilder fra konge vinkler etc. Var ikkje akkurat mye vi fikk se her, og det lille vi fik var langt ifra imponerende på noen som helst måte Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Snakket om filmklipp i sammenheng med det første offisielle klippet som er blitt sluppet. Alle spill kan se best ut når man tar stillbilder fra konge vinkler etc. Var ikkje akkurat mye vi fikk se her, og det lille vi fik var langt ifra imponerende på noen som helst måte 8025148[/snapback] Aah, trodde du mente sånn direkte i spillet, utviklermessig. Du mener at vi må få se noe gameplay. Skjønner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hehe, nei altså. Klart man må forvente at man i løpet av eit race kan stoppe i veikanten og ta seg ein sigg. Eller nappe opp litt 3D-gress samt studere rekken med små maur som loller seg avgårde i veikanten. Alt annet ville vert skuffende og elendig. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg gleder meg til å teste BMW M3-GTR! Den må jo være ganske vill! Vil også teste VW R32! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Utrolig enig.. La nå for all del forza slippe alt det fast and the furious pisset som EA har hengt seg opp i i det siste. faktisk så hadde både vinge og valg av body kits invirkning på kjøreegenskapene i forza 1, så de er der ikke bare av kosmetiske årsaker. men ut i fra det jeg kan se og har sett i forza 1 så er de mye flinkere til å integrere stylig i forza enn EA er i NFs serien. delene er ekte, bedre laga og har en funksjon. slik det skal være Endret 2. mars 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Det er en stund siden de viste ingame da... http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=35148 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=45701 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=46106 edit: det er usermovies Endret 2. mars 2007 av Gusarov Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 User movie det der da, ingen offisiell video. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ingen nye biler denne uken Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 glemte en ting i stad. så de har laget en vanlig og en collectors til dette spillet, noen som vet hva som er forskjellen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 glemte en ting i stad. så de har laget en vanlig og en collectors til dette spillet, noen som vet hva som er forskjellen? 8067351[/snapback] Er med noen sånne ekstra godbiter til bil-entusiaster, regner jeg med. Men Forza 1 var det en ekstra DVD med "making of" og noen reklamer, og intervju med kjente tunere/kjørere. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 forventer noen exklusive biler og kanskje tuning deler/decals og sånt før det blir aktuelt i alle fall. eneste collectors edition jeg har sett til nå som har fått meg til å si at den skal jeg ha selv om extra tinga ikke er verdt det er stalker boksen. intet mindre en genial den boksen Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da er to nye biler offentliggjort... Link Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 To nye videoer ute på gametrailers.com GDC 07 Customization Gameplay: Customize the ultimate ride and take it out on the tracks to prove your worth! WMV Quicktime GDC 07 Sleek and Stylish Gameplay Beautiful graphics and some incredibly tight controls make for one fantastic racing experience. WMV Quicktime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå