Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vokse bryst og mage - ta noe mer? (er gutt)

Gjest Gjest_Wax_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Wax_*

Kanskje ikke helt Sex og samliv, men det omhandler jo nakenhet - så jeg forsøker meg her...:

Har bestilt time til voksing av bryst og mage - for å se hvordan det tar seg ut før sommeren - før jeg eventuelt lar håret gro tilbake.

Vurderer også å få fjernet håret i armhulene med voksing. Bør jeg gjøre dette?

Men så kom jeg til å tenke på; det ser kanskje litt merkelig/ikke så pent ut med bare vokset brystkasse/mage - og en bør kanskje ta noe mer? Armer? Bein og lår? Ville jo vært utrolig godt å kjenne hvordan det er å være helt hårløs...

Har dere noen innspill jenter, damer og andre individer?

Er selv en gutt på 23 år som blir 24 til sommeren når den kommer...

Legg gjerne igjen kjønn og alder dere som svarer.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bein eller no.. det må du unngå.. rygg kan du godt ta.. det er bra.. men ikke armhulene eller noe sånt.. du må se naturlig ut når du er ferdig.. så bryst/mage + rygg er ikke dumt.. :)

Jente 20.. hvis det er viktig for deg å vite det :p hehe

Lenke til kommentar

Det er ikke nm i quoting folkens. Hva med at de som bare har homo-kommentarer å komme med holder kjeft? Evt. kan de si det på en bedre måte enn: "Æsj, det er homo ass!"...dessuten er det ærligtalt ikke homofilt eller homoseksuellt, det er feminint.

Trådstarter: Barber deg der du føler det passer, min mening er at brystet og magen er grei, men om du har mye hår på legger/lår osv så bør du stusse litt her i samme slengen, slik at det blir litt symmetri og ikke ser ut som en fylle-barbering av bryst og mage. :p

Lenke til kommentar
Det er ikke nm i quoting folkens. Hva med at de som bare har homo-kommentarer å komme med holder kjeft? Evt. kan de si det på en bedre måte enn: "Æsj, det er homo ass!"...dessuten er det ærligtalt ikke homofilt eller homoseksuellt, det er feminint.

Trådstarter: Barber deg der du føler det passer, min mening er at brystet og magen er grei, men om du har mye hår på legger/lår osv så bør du stusse litt her i samme slengen, slik at det blir litt symmetri og ikke ser ut som en fylle-barbering av bryst og mage. :p

8009649[/snapback]

Haha, skabbete flekker med hår på leggene :!:

Lenke til kommentar

8009649[/snapback]

Alt av slike innlegg er nå fjernet. Off-topic, ekstremt nedlatende og ekstreme tilfeller av quoting.

Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...