Gå til innhold

Nye God of War screens (PS2)


KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette her er da ikke in-game bilder... 1280*720, ingen aliasing og sylskarpe teksturer. Jaja, vi får se :)

8001529[/snapback]

 

Tror faktisk det, tror de 'sammenpressede' bildene på linken som krever vertical stretch, er fra film-motoren, og disse er ingame.

Er ikke sikker dog, ment tror det.

 

Er vel et lite tankekors at dette har bedre grafikk enn alt vi har sett til Wii så langt.

8001271[/snapback]

 

Med tanke på at de bare har hatt 7 år til å få tynt ut grafikk; ja direkte sjokkerende. Men på den annen side, tenk deg wii om 7 år ;)

8001429[/snapback]

 

Det fungerer kun med Playstation, det er deres teknologi som gjør at de hele tiden kan forbedre seg. Ikke sjans om en PC hadde kunne gjort det samme som dette, og Xbox360 er stort sett en PC. Selv om Playstation forbedrer seg hele tiden så ikke forvent at Nintendo og Microsoft gjør det samme. Microsoft og Nintendo slipper heller nye og forbedrede konsoller.

 

Dette er egentlig ett testatement til hvor teknologisk avansert Playstation virkelig er.

8001641[/snapback]

 

Det går fint ann å forbedre ting på PC også uten hardware oppgradering, men det blir helt annerledes å presse ekstra ut av maskinvaren når du ikke kan kode til metallet. :-/

 

Skjønner at du mener at Playstation 2 er ekstrem på dette, og riktignok er VU-kjernene er mye viktigere enn hva folk flest tror, og deres VUbasic, og annen funksjonalitet som gjør at dem kan få ut mye mere PS2 enn en PC med tilsvarende processor.

Men man kan alltids tweake på PC også.. Markedet for det er ikke tilstede, pga. hardwaren oppdateres så ofte der at markedet for optimalisering for eldre hardware forsvinner, spessielt med tanke på at du må kode mot software, og ikke hardware på PC.

SPE'ene i Cell er helt klart spennede i denne sammenhengen, etterhvert som librariene bygges opp. :)

Angående 360 og Wii, så vet jeg ikke hvor mye du får lov til å kode mot metallet, men du får helt sikkert forbedringer der også pga. låst hardware. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...