cyclo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har funnet en bra veske (type telefon liggende langs beltet) som passer til N80. Gjerne en litt eksklusiv i skinn. Jeg har enda ikke funnet en som passer bra. Kanskje jeg må gå for orginalutstyr? Lenke til kommentar
Lynx308 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som har funnet en bra veske (type telefon liggende langs beltet) som passer til N80. Gjerne en litt eksklusiv i skinn. Jeg har enda ikke funnet en som passer bra. Kanskje jeg må gå for orginalutstyr? 8000968[/snapback] MTU har en meget bra en som jeg har brukt på min N80 siden Mai i fjor. Den er av svært bra kvalitet og telefonen passer perekt nedi den! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Er det denne du tenker på? Edit: argh... hvem bruker ] i en url? Latterlig Endret 22. februar 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Lynx308 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er det denne du tenker på? Edit: argh... hvem bruker ] i en url? Latterlig 8001381[/snapback] Ja stemmer! Ser ut som det er akkurat den jeg har. Sort skinn, og NR.3 står det på magneten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå