Gå til innhold

Finnes det trådløst headset med mic?

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå er jeg rett og slett drittlei av å ha ledninger hengende overalt, og er på utkikk etter trådløst headset med mikrofon til pc. De skal primært brukes til skype/TS/Vent, så jeg setter ikke spesiellt høye krav til lyden egentlig. Bare det funker.

Problemet er bare det at jeg ikke har funnet noe slikt ennå, men lurte på om det er noen av dere som vet hvor jeg kan skaffe dette?!

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Nå er jeg rett og slett drittlei av å ha ledninger hengende overalt, og er på utkikk etter trådløst headset med mikrofon til pc. De skal primært brukes til skype/TS/Vent, så jeg setter ikke spesiellt høye krav til lyden egentlig. Bare det funker.

Problemet er bare det at jeg ikke har funnet noe slikt ennå, men lurte på om det er noen av dere som vet hvor jeg kan skaffe dette?!

Takk på forhånd :)

8000938[/snapback]

Skype har da et?

Mente jeg leste det i dag.. :roll:

Lenke til kommentar

Test på trådløse headsett..

Disse kan faktisk brukes på både PC-er og mobiltelefoner med bluetooth. På nyere mp3 mobiltelefoner med A2DP standarden kan du også bruke de til å høre musikk. Også vanlige bluetooth headsett som støtter A2DP skal kunne fungere.

Selv har jeg et Plantronics Pulsar 590A, men jeg må innrømme at det er en del problemer knyttet til skifte mellom trådløst og vanlige høyttalere og annet smårusk. Kan like gjerne skyldes dårlig bluetooth driver. På Plantronics kan jeg nemlig også bruke ledning når jeg høre på musikk, og da er kvaliteten jevnt over langt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...