nowa Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei Jeg har vista ultimate oem 64bit norsk. hvis jeg prøver å gå inn på "Hjelp og støtte" i vista så får jeg denne error meldingen.. noen som har noen tips der? Har også problem med "Speech recognition" vanligvis når man går inn på det så skal man få forskjellige valg, men vinduet hos meg er bare tomt se på bildene... Håper på nyttige tips Lenke til kommentar
nowa Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Ingen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Trokke Speed recognition virker på den norske Vista versjonen, er ikke tilgjengelig enda Lenke til kommentar
nowa Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Det kan vel hende ja.. fikk til "hjelp" nå btw etter mye om og men fant jeg ut at det var Macromedia Dreamweaver som var syndebukken.. siden det satte seg som standard for XML filer. skrev inn detta i regedit så fiksa det seg igjen vettu [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml] @="xmlfile" "Content Type"="text/xml" "PerceivedType"="text" [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\OpenWithList] [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\OpenWithList\winword.exe] @="" [HKEY_CLASSES_ROOT\.xml\PersistentHandler] @="{7E9D8D44-6926-426F-AA2B-217A819A5CCE}" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå