Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hopper ut av nettverket(spill) på LAN (HASTER)

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig irriterende problem med PCen som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Når jeg er på LAN-party, når jeg for eksempel spiller Battlefield 2.

(Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette :innocent: ) "hopper" Pcen ut av spillet hele veien, riktig nokk ikke ut av hele spille, men ut av serveren vi spiller på. Jeg for spillt ca.2min før det skjer, ingen av de andre i samme nettverk har dette probleme. når jeg først er inne i de 2min hakker det som regel ganske mye før det detter ut. Samme problem med andre spill og. Men ikke med TrackMania merkelig nokk. Hva er probleme?? Er det andre programmer som tar for mye ressurser av maskinen og nettverke som gjør at det bare hopper ut? :hmm:

Hva skal jeg gjøre?? :cry:

Takk for evnt. svar :thumbup:

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er pingen din? 70-200?

DA er det nettkortet.

Kan vere Skjermkortet også.... Sjekka temps?

Formatert?

anything?

8003051[/snapback]

Vi spiller lokalt LAN.

Jeg har rundt 0-30 kommer opp i 1000 i 1 sek. en gang i blandt, men ikke noe som merkes, spill går passe greit uten lagg, før det bare hopper ut av serveren.

Sjermkorte ligge på ca.40 idle, maks 60 under spilling.

Har ikke formatert nei. Noe jeg kansje burde?

EDIT: Nettverkskorte mitt fikk jeg av en venn, som er et plugg and play kort uten drivere. Jeg har vertfall ikke instalert noen, og det virker jo på de fleste spill untatt BF til nå. ( det går sånn passe greit vis det er jeg som har serveren oppe)

Endret av Eirik-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...