Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker godt å svelge sæd - "brann" i halsen?

Gjest *Svelger*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

TAP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skylle det ned med noe drikke...

men omg du har sær fetisj..

jeg bare lurte på en ting : er du homo ?

du trenger ikke å svare hvis du ikke vil

8004071[/snapback]

Euhm. Skulle ikke tro det gjorde noen spesiell forskjell om man var homo eller ikke akkurat når det gjelder hvilken smak man har. Skjønner hva du mener, men ville tro det var stor forskjell på å drikke andres sæd og sin egen.

Ontopic: Ikke farlig, men kanskje noe man burde slutte med ettersom det forsåvidt kan bli et problem hvis du gjør det for mye. Tenk om du blir avhengig :whistle:

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Det er iallefall bare en myte (dessverre , bra argument for svelging ) at det er proteiner i sæd. Kan ikke henvise til noen kilder, orker ikke.

8002395[/snapback]

Kom gjerne med kilder, for jeg tror deg over hodet ikke. I de tidligere sævsvelgertrådene vi har hatt hat jeg derimot funnet frem kilder til hvilket næringsinnhold det er i sæd, om jeg ikke husker feil. Bare ta et googlesøk på "sperm nutrition", det var det jeg gjorde.
Lenke til kommentar
Sæd inneholder sædceller, sædceller bærer på DNA, DNA er protein..

8005160[/snapback]

Yay! Men du får ikke i det noen særlige mengder av det, så det har nok ingenting å si. Er vann i sæd også, men det hjelper nok ikke så mye å svelge sin egen sæd når du, forlatt i en ørken, holder på å tørke ut.

Lenke til kommentar

Uhm... Etter å ha sett litt rundt på denne enden av forumet så skjønner jeg at det er mye Troll posting.

Tviler sterkt på at dette er riktig, "Hei jeg svelger min egen sperm og svir i halsen" folk synes sikkert det er gøy når omtrent 10 personer kommer da med saklige argumenter og prøver å tolke denne "Fetisjen".

Lenke til kommentar
Gjest Svelger også
Litt spesiell form for resirkulering. Pass nå bare på tannebissa, fordi sæd tærer noe for jævlig på tennene. :thumbup:

8005604[/snapback]

Hvor i all verden har du det fra? Sæd er da tilnærmet pH nøytralt, og etser deretter. Dvs null og niks. Det inneholder dog en del sukker.

Og jeg svelger selv nokså ofte, hvorfor i all verden ikke? Takler du å slikke en berte, og dermed noen andres kroppsvæsker, burde du virkelig ikke ha noe imot dine egne.

Lenke til kommentar
Litt spesiell form for resirkulering. Pass nå bare på tannebissa, fordi sæd tærer noe for jævlig på tennene. :thumbup:

8005604[/snapback]

Hvor i all verden har du det fra? Sæd er da tilnærmet pH nøytralt, og etser deretter. Dvs null og niks. Det inneholder dog en del sukker.

Og jeg svelger selv nokså ofte, hvorfor i all verden ikke? Takler du å slikke en berte, og dermed noen andres kroppsvæsker, burde du virkelig ikke ha noe imot dine egne.

8010874[/snapback]

Vell, det synet på ting synes jeg er litt skjeift. Selv om du driter, spiser du den ikke, selv om du produserer ørevoks og snørr spiser du det nok sikkert heller ikke. Egne kroppsvæsker skal holdes ute, når de først er ute av kroppen.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

bland det med noe. f.eks saft eller bare vann. Eller litt sitron :thumbup:

Det er å ambefalle fra trevakt :yes:

Lenke til kommentar
Du er homo hvis du har sex med samme kjønn da... faen a..

8010786[/snapback]

OT: Ikke nødvendigvis... Trenger ikke ha følelser for den man har sex med vettu ;) Kanskje det bare er en preferanse for noen.

Er ikke farlig og svelge sæd selv om det forsåvidt er en uting ettersom det er såpass uvanlig.

Lenke til kommentar

Hva sæd inneholder:

• ascorbic acid (vitamin C, for tissue maintenance)

• blood-group antigens (from immune system)

• calcium (mineral)

• chlorine (oxidizing agent)

• cholesterol (steroid alcohol present in body fluids)

• choline (base, part of the vitamin B complex)

• citric acid (occurs during cellular metabolism)

• creatine (nitrogenous substance found in muscle)

• deoxyribonucleic acid (DNA)

• fructose (sugar used for energy)

• glutathione (peptide amino acid)

• hyaluronidase (enzyme)

• inositol (sugar found in muscles)

• lactic acid (byproduct of muscle use)

• magnesium (mineral)

• nitrogen (gas found in all living tissue)

• phosporus (mineral)

• potassium (mineral)

• purine (compound of uric acid)

• pyrimidine (organic base)

• pyruvic acid (formed from either glucose or glycogen)

• sodium (salt)

• sorbitol (body alcohol)

• spermidine (catalytic enzyme)

• spermine (ammonia compound found in sperm)

• urea (from urine)

• uric acid (from urine)

• vitamin B12 (for proper function of nervous system and metabolism)

• zinc (mineral)

Hentet fra ett annet forum.. Og nei, ikke noe sleske forum.

En World of Warcraft guilds forum faktisk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8005604[/snapback]

8010874[/snapback]

Har det fra NRK-alltid nyheter. Der intervjues en spesialist på etterforskning ifm. overgrep mot mindreårige, og den personen sier at fra tennene til ofrene er en av de sikre indikasjoner på overgrep hentes.

Lenke til kommentar

Javel du liker din egen sæd, big deal. Skyll ned med litt drikke, eventuelt prøv halsbrann-medikamenter.

Men en ting: Når jenta suger deg og du kommer, og jenta er en av de som ikke svelger sæd.. hvor skal hun gjøre av den?

Nei, jeg har ikke blitt sugd før

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...