Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker godt å svelge sæd - "brann" i halsen?


Gjest *Svelger*

Anbefalte innlegg

Gjest *Svelger*

Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

 

Nå ble jeg utrolig kvalm :cry:

 

MEN!

 

Hurt sa mye klokt ;)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

Hva i helvete :!: Neida, skal ikke le...men det var litt spesielt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

Hva i helvete :!: Neida, skal ikke le...men det var litt spesielt :dontgetit:

8001198[/snapback]

 

Har du ikke noe positivt å bidra til, så kan du vel bare hold kjeft ?

 

Altså, alle har en fetisj, noen liker en spesiell stilling, andre liker å få en blå dildo i anus som feks Rune Rudberg, andre liker å få sin egen sæd i sin egen munn av ubegrunnede årsaker.

 

Selvsagt er det litt rart for oss som ikke driver med det, men føler han at det er godt og liker det, burde vi respektere det.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

Hva i helvete :!: Neida, skal ikke le...men det var litt spesielt :dontgetit:

8001198[/snapback]

 

 

FREAKi

8001212[/snapback]

 

Jævli unødvendig, rett og slett. Ingen tjener på dette :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har i det siste begynt å svelge den sæden jeg spruter ut, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker den gode smaken... spruter gjerne ut på en tallerken og svelger det etterpå. Men etter at jeg har svelgt, merker jeg en litt "brennende" smak i halsen. Er dette farlig? Den går over etter en stund :)

8000778[/snapback]

 

jeg må si det der er en av de mer småle fetishene jeg har hørt. Og jeg vet ikke hva man kan gjøre for å hindre den brennende følelsen i halsen siden jeg ikke gjør det selv! :p

Lenke til kommentar

Hm... det vanligste er jo å ikke gjøre det hvis du ikke takler det :hmm:

 

Virkelig sær fetisj... har hørt om jenter som liker det godt, men å svelge sin egen gir meg bare homo tendenser :dontgetit:

 

Men er nok flere som sitter å sutter på sin egen sæd her i verden, men de holder det vel for seg selv.

 

Prøv kanskje å få i deg litt kaldt vann med det.

Lenke til kommentar
Sto det ikke på DB at sæd var bra eller noe? :p

Jaja alle har vel sin egen smak  :ermm: 

Men litt i det snåle lage for meg. Jeg lar den sædsvelgningen vere opp til dama jeg da. ;)

8002061[/snapback]

Jo, det skal jo være sunt, men nei takk for min del, sær fetish men alle har en...

8002366[/snapback]

Det er iallefall bare en myte (dessverre , bra argument for svelging ) at det er proteiner i sæd. Kan ikke henvise til noen kilder, orker ikke.

 

Poll om hvem som svelger sin egen sæd ?

Lenke til kommentar
Øhh, lurer på hva som fikk deg til og i det hele tatt prøve dette ?

Personlig kunne jeg nok ikke tenkt meg til dette under noen omstendigheter..

 

Men sæd er ikke farlig, kvinnfolk svelger jo stadig vek, og dem har det jo helt fint :)

8000835[/snapback]

 

Bortsett fra at de blør en uke i strekk uten å dø av det... :!:

Endret av Arthemax
Lenke til kommentar
Øhh, lurer på hva som fikk deg til og i det hele tatt prøve dette ?

Personlig kunne jeg nok ikke tenkt meg til dette under noen omstendigheter..

 

Men sæd er ikke farlig, kvinnfolk svelger jo stadig vek, og dem har det jo helt fint :)

8000835[/snapback]

 

Bortsett fra at de blør en uke i strekk uten å dø av det... :!:

8002597[/snapback]

 

Blør i en uke i strekk?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...