Gå til innhold

Visuell Kommunikasjon ved KHiO

Keegil

Anbefalte innlegg

Var ikke helt sikker på om denne hører hjemme her eller i IT-kategorien egentlig... men skitt au.

Noen som har noe erfaring med dette studiet? Jeg leter etter et studie i grafisk design med fokus på det estetiske, fremfor det tekniske slik som på f.eks. NITH. Jeg hadde egentlig ikke vurdert å sjekke på kunsthøgskolen tidligere. Utifra det jeg har lest er studiet midt i blinken.

Virker ganske prestisjetungt også; det krever en viss kompetanse på forhånd. De har også en opptaksprøve som jeg allerede er godt i gang med.

Er det noen som har noen erfaringer med dette studiet eller Kunsthøgskolen i Oslo generelt?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det er ikke lett å finne noe om denne utdanningen bortsett fra på KHIO sine nettsider :/ Har nå kommet meg til 2 opptak som skjer i juni.

Hvis noen som har vært på 2. opptaket kunne gi et par hint om tidligere oppgaver så hadde det vært kult.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei.

Søkte litt rundt her og fant denne tråden. Jeg ser at den er fra i fjor, så jeg lurer på om noen av dere to kom inn på dette studiet, og evt. hvordan det er der. Er veldig nysgjerrig, så fortall gjerne litt hvordan opptakene var osv.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...