guttorm Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg bestilte et 8800GTX tirsdags kveld, kort er på lager. Klokken 07:00 00:34 Onsdagsmorgen ble status forandret til leveransklar. Nå er det fredag ettermiddag, og status er forsatt leveranse klar. Hvor lang tid tar det egenlig å få en pakke bort til postkontoret? Normalt er jeg veldig tolmodig med web shoppene, men dette tar kaka, kortet er jo på lager. Pakk-->send= Fornøyd kunde Rett før jeg begynner og nynne på Primavera her. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 du tar i betraktning at paa soerlandet er postgang lik null grunnet snoe? kjoere forbud osv... ellers kan du vel alltids ringe dem... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det er fortsatt Torsdag. Uansett. Jeg bestilte ett 8800GTS kort på Torsdag sist uke. Kortet ble ikke sendt fra Databutikken før Tirsdag. Så ja, Databutikken er trege med å sende varer. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Ups, my bad. Har gått nattskift og ikke sovet på 30 timer, så jeg trodde det var fredag i går. Uansett er det tregt syns jeg. Vurderer sterkt og kanselere ordren. Ligger kontoret på sørlandet Changis? Endret 23. februar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Svært så kresen vi var da... Vil si det er normalt med opptil 3 dager fra bestilling til levering. Ring dem om det ikke er sendt i løpet av fredagen (altså i dag ). Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei, jeg anbefaler å ikke bruke hw.no forum som klagemur. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hei, jeg anbefaler å ikke bruke hw.no forum som klagemur. 8005444[/snapback] Det er ikke en klagemur, har postet for å høre om noen har samme erfaringen, noe ivertfall en hadde. De har jo sendetid 1-3 dager der, ikke akkurat noen uderdrivelse;) Lurer på om dette er grunnen. De sparer sikkert noe kroner på det der. Endret 23. februar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor lang tid tok det før du fikk varene til slutt? Jeg har bestilt en 46'' LCD, fikk sendingsbekreftelse 23.02 med sporingsnummer, den er fortsatt ikke kommet til meg eller har vært innom noen scanning-steder. Datautikken svarer på epost og sier at de har purret på de som sender ut varene, men det hjelper da ikke meg noe... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det tok akkurat en uke fra bestilling, ikke holdbart en plass spør du meg, men ser ikke ut som det er så mange som deler min mening. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hver gang jeg har bestilt fra den sjappa har jeg fått det like kjapt som alle andre nettbutikker jeg har kjøpt fra. Men det varierer tydeligvis. Fortsetter uansett og handle der, siden kundeservicen er knall. Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det viser seg at det er Posten/PNL som har rotet bort pakken min. Jeg har nå slettet min ordre og de sier jeg skal få tilbake pengene, men at det kan ta noe over en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå