Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

død maskin etter bytte av radiator?Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Fant ut at cpuen ble for varm under spilling så jeg kjøpte ny raddis. Skiftet den og prøvde å bytte nb kjøler samtidlig som ikke fungerte som det skulle. Satte da på den gamle , koblet til systemet og alt var bare fint. helt til jeg skulle starte opp! Helt død. Får ikke noe pip, ikke en vifte eller disk eller noe skjer. Skjønner ikke noe jeg. Har tatt ut hk fra maskina for å sjekke om det tok borti noe metall eller om noe var galt men fant ingenting. Skjønner ikke noe. Om noen har en god ide har det vært flott! Orker ikke å kjøpe enda flere komponenter nå! svømmer nesten i dem ... kan det være cpu som har gått heden ? bør ikke maskina boote til bios eller noe i det minste da`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja .. faar indikatorlysene paa dfi kortet. gul for ram osv.. saa det skal vaere strom paa det. om cpu har gaatt , saa skal vel biosen starte opp for det vel . sorry for merkelig skrift men visse bokstaver funker visst ikke her for oyeblikket har sjekket stromforsyningen og alle kabler ser ut til a vaere i orden. forstaar ikke dette jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...