UrgeLoL Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) SixAxis sin bevegelsessensor funksjon har vært lite brukt i spillene som har kommet til ps3. Men sjekk ut denne traileren av Blazing Angels. Ser faktisk moro ut å spille med funksjonen påslått! Kilde Endret 22. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe...kan jo leke at kontrolleren er flyet dær Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jupp! Flyspill passer SixAxis meget bra til, om vi vil se andre geniale måter å bruke denne funksjonen gjenstår å se. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vil faktisk si at flyspill kan se ut til å egne seg bedre til Sixaxis enn til f.eks wiimoten. mtp. utforming Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flyspill er jo en type spill som passer perfekt til denne funksjonen ja. Kan bli bra dette. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Flyspill er jo en type spill som passer perfekt til denne funksjonen ja. Kan bli bra dette. 8001407[/snapback] Joda, ser bra ut. Men velger heller rumble. Får mer tilbakemelding fra spillet når ting eksploderer rundt meg. Men aller helst; ja takk, begge deler. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Ser vel greit ut til flyspill ja, noe jeg riktignok aldri spiller. Har vanskelig for å se at sixasis har noe nytte i andre spill. Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Flyspill er jo en type spill som passer perfekt til denne funksjonen ja. Kan bli bra dette. 8001407[/snapback] Joda, ser bra ut. Men velger heller rumble. Får mer tilbakemelding fra spillet når ting eksploderer rundt meg. Men aller helst; ja takk, begge deler. 8001636[/snapback] HELT enig! Og når kom det egentlig et skikkelig bra flyspill sist..? Tror ikke Sixaxis vil revolusjonere genren akkurat... Bytta faktisk inn F.E.A.R. til 360 fordi rumble-varslingen når man ble skutt på var for svak - gikk såpass mye utover spillbarheten at jeg ikke gadd å holde på med det en halvtime engang. Mulig det bare er jeg som er sær , men jeg mener at Sony har begått en blemme av dimensjoner ved ikke å inkludere rumble. Vennligst bemerk: har lyst på PS3 likevel (men ikke før den synker betraktelig i pris), så ikke kall meg fanboy!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe joda, de burde ha hatt med rumble. Men de har ikke det, så vi får tilpasse oss. Jeg skal i allefall ha lyden godt skrudd opp, slik at huset rumbler når noen skyter på meg, eller når granater sprenges i nærheten. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Dette er da akkurat samme kontroll som har fått folk entusiastiske over Warhawk. Skulle vel bare mangle at det ble lagt inn i Blazing Angels også... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Tror nok jeg foretrekker en flightstick fremfor Sixaxis til slike spill, men det er nå en annen sak. Skal i alle fall være enig i at sixaxis nok er noe bedre enn Wii-kontrolleren til flyspill pga utformingen. Men personlig er jeg skeptisk til å styre et flyspill på den måten, fordi det er både slitsomt og upresist å bruke en slik kontroller sammenliknet med å sitte med f.eks. en trådløs flightstick (håper det kommer noe sånt til PS3 etterhvert, hvis det ikke finnes allerede). Jeg har jo allerede prøvd en liknende kontroller som Sixaxis på PC i diverse 3D-spill, i form av en Microsoft Freestyle Pro-gamepad, og jeg ble ikke særlig imponert. Men jeg tror nok det er langt bedre enn å styre flyet med vanlige tommelstikker i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå